شناسهٔ خبر: 30560010 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماس:آماده انتشار اطلاعات مربوط به رژیم صهیونیستی هستیم

تهران – ایرنا – گردان های شهید 'عزالدین قسام'، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آمادگی برای انتشار گزارش رصد اطلاعاتی مربوط به عناصر صهیونیستی در عملیات 'حد السیف' خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری روسیاالیوم در روز شنبه ، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی گردان های شهید عزالدین قسام در عملیات حد السیف (لبه شمشیر) موفق شدند با شناسایی و رصد دقیق تحرکات عناصر صهیونیستی نفوذ آنان را به نوار غزه ناکام بگذارند.
این منبع افزود: گزارش نهایی شناسایی و رصد اطلاعاتی عوامل صهیونیستی آماده و به 'محمد الضیف' فرمانده کل گردان های شهید عزالدین قسام تقدیم شد.
این منبع ادامه داد، ممکن است گردان های عزالدین قسام بخش هایی از این گزارش را در اختیار مردم و رسانه ها قرار دهد، اما این موضوع به نیروهای امنیتی مقاومت بستگی دارد.
شامگاه یکشنبه (20 آبان ماه) گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ای در شرق 'خان یونس' حمله کرده و یکی از فرماندهان ارشد گردان های شهید عزالدین القسام را به شهادت رساندند.
با لو رفتن این عملیات و ناکام ماندن آن، درگیری هایی میان نیروهای مقاومت و نیروهای ویژه صهیونیست ها رخ داد که بر اثر آن شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و یا زخمی شدند.
گردان های قسام نام عملیات نیروهای مقاومت را که باعث شکست ماموریت نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی شد، حد السیف یا «لبه شمشیر» نامیده است.
در پی لو رفتن عملیات یاد شده در خان یونس، درگیری های گسترده ای میان دو طرف روی داد و مقاومت اسلامی نیز در پاسخ به این عملیات، سرزمین های اشغالی را موشک باران کرد.
پیشتر نیز وزارت امنیت ملی فلسطین وابسته به حماس مستقر در نوار غزه از بازداشت 45 مزدور متهم به همکاری و جاسوسی برای رژیم صهیونیستی خبر داده بود.
خاورم*9208*1144

نظر شما