شناسهٔ خبر: 30559501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

اعتراض دانشجویان گناوه ای به کمبود نفت سفید+تصویر

دانشجویان گناوه ای با حضور در صف های توزیع نفت شهر گناوه، با بررسی مشکلات مردم، پیگیر رفع آن شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، در روزهای سرد زمستان، مسئله کمبود نفت سفید در حال تبدیل به یک مشکل اساسی است. در استانی که سرشار از منابع نفت و گاز است، مردم استان بوشهر از ابتدای شروع فصل سرما با مشکل کمبود نفت سفید مواجه بوده بوده اند که با سهمیه بندی آن و عدم توزیع مناسب، مشکلات بیشتری به بار آمده است.

در این بین دانشجویان دانشگاه های شهر گناوه با حضور بین مردم و بررسی مشکلات این شیوه توزیع، دغدغه های خود را به گوش مسئولین شهرستانی رساندند و خواستار حل آن شدند.

یکی از این دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشجو نیوز گفت: از چند ماه پیش با شروع سرما، کمبود نفت سفید برای توزیع بین مردم باعث بروز مشکلاتی شد. ابتدا اعلام کردند برای گرفتن کوپن باید با ارائه کد پستی، ثبت نام صورت گیرد. خانوارهایی که صاحب خانه نبودند و نمی توانستند کد پستی ارائه دهند با مشکل روبرو شدند.

دانشجوی دیگری بیان کرد: یکی از معضلات توزیع نفت سفید، وجود صف های طولانی و انتظار بیش از حد برای گرفتن کوپنی نفت است. کمبود جایگاه های توزیع نفت در شهر گناوه و عدم اطلاع رسانی به موقع در مورد مقدار نفت موجود برای توزیع و زمان بندی توزیع، سردرگمی و تنش بین مردم را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: همین عدم اطلاع رسانی به موقع باعث شده برخی مردم از بامداد در صف ها حاضر شوند که بعضی اوقات موجب خستگی و تنش و برخورد شده است. هم چنین مقدار سهمیه بیست لیتری برای هرنفر کفاف زندگی مردم را نمی دهد.

 

انتهای پیام/

نظر شما