شناسهٔ خبر: 30559350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بسکتبال حرفه اي NBA؛

پيروزي هيوستون مقابل کليولند با درخشش هاردن/ شکست لس آنجلس ليکرز برابر يوتا جاز در غياب پادشاه

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- در چارچوب رقابت هاي بسکتبال حرفه اي آمريکا، NBA، دو تيم کليولند کاواليرز و هيوستون راکتس به مصاف هم رفتند که اين بازي با 141 بر 113 به سود راکتس به پايان رسيد.
به گزارش آريا، در کوارتر اول اين ديدار راکتس در يک بازي برتر موفق شد با نتيجه 42 بر 22 توانست از حريف خود پيشي بگيرد. کوارتر دوم هم راکتس توانست بازي را به سود خود کند و با نتيجه 35 بر 27 پيروز ميدان شود. کوارتر سوم هم براي هيوستون بود و آنها 36 بر 32 حريف خود را شکست دادند و در مجموع 113 بر 81 از حريف خود پيش باشند. کوارتر چهارم اما بازي نزديک به هم بود و کاواليرز 32 بر 28 پيروز شد اما اين بازي را  راکتس 141 بر 113 پيروز شد.

پس از دو پيروزي متوالي، لس آنجلس ليکرز مقابل يوتا جاز تن به شکست داد. دو تيم يوتا جاز و لس آنجلس ليکرز به مصاف يکديگر رفتند که در پايان ياران رودي گوبرت با نتيجه 113-95 به پيروزي رسيدند. وارتر نخست براي يوتا جاز بسيار خوب شروع شد. نفوذ ها و پرتاب هاي کم نقص داناوان ميچل، دليل برتري 32-26 ميزبان در وقت نخست بود. براي ليکرز نيز اينگرام نمايش خوبي داشت. در کوارتر دوم، اختلاف يوتا جاز با حريف بيش تر از قبل شد. گوبرت و اينگلز نيز به کمک ميچل آمدند تا نتيجه 30-15 در کوارتر دوم رقم بخورد.
با شروع نيمه دوم و بازي خوب از لانزو بال و کايل کوزما، ليکرز کمي اختلاف را جبران کرد و با نتيجه 21-27 در کوارتر سوم پيروز شد. اما اين نيز فايده اي نداشت. روي آوردن يوتا جاز به پرتاب هاي سه امتيازي در کوارتر چهارم، پيروزي را براي آن ها تضمين کرد تا در پايان آن ها با نتيجه 113-95، لس آنجلس ليکرز را شکست دهند. تنها 5 پرتاب از 27 اقدام سه امتيازي ليکرز وارد سبد شد که يکي از دلايل مهم شکست مقابل يوتا جاز بود.

تورنتو در يک بازي مهيج و زيبا توانست بروکلين نتس را شکست داده تا بدين ترتيب همچنان در صدر جدول کنفرانس شرق قرار داشته باشد. در ديدارهاي صبح امروز (شنبه) دو تيم تورنتو رپترز و بروکلين نتس از سري رقابت هاي بسکتبال NBA، رودرروي يکديگر قرار گرفتند که در پايان، اين ميزبان بود که با نتيجه 122-105 به پيروزي رسيد. بازي که هرچند دي آنجلو راسل از بروکلين با 24 امتياز و 9 پاس مرد شماره يک زمين بود، ولي درخشش او نيز ثمري نداشت تا تورنتو با کسب سي و دومين پيروزي فصل خود، همچنان صدرنشين کنفرانس شرق اين مسابقات باقي بماند.
ابتدا اين بروکلين نتس بود که کوارتر اول اين ديدار را مقتدرانه شروع کرد و با پرتاب هاي سه امتيازي راسل توانست خيلي زود از ميزبان خود پيش بيفتد. ميهمان برتري خود را تا پايان اين کوارتر ادامه داد و توانست در ده دقيقه اول اين بازي با نتيجه 28-35 به پيروزي برسد. کوارتر دوم، شروع مي شود و اين بار برخلاف ده دقيقه نخست، اين ياران کواي لنارد بودند که نبض بازي را در اختيار گرفتند و توانستند با حساب 36-18 برنده کوارتر دوم باشند تا در مجموع نيمه اول اين ديدار زيبا با حساب 64-53 به سود ميزبان، تورنتو رپترز به پايان برسد.
نيمه دوم اين بازي نيز باز هم با برتري ميزبان در ورزشگاه اسکاتي بانک آرنا همراه بود و اين تيم با امتيازات پرشمار لنارد و پاس هاي منجر به گل کايل لاوري، توانست کوارتر سوم را با نتيجه 35-22 به سود خود به پايان برساند. کوارتر چهارم و پاياني بازي اما اين بروکلين بود که طوفاني آغاز کرد و براي جبران نتيجه و کشاندن بازي به وقت هاي اضافه تلاش کرد؛ تلاشي که هرچند در پايان ده دقيقه آخر بازي با نتيجه 23-30 به برتري بروکلين انجاميد ولي اين ميزبان بود که با حمايت هواداران خود در اسکاتي بانک آرنا، موفق شد با حساب 122 به 105 ميهمان خود بروکلين نتس را شکست داده تا با کسب سي و دومين برد خود، درصدر رقابت هاي کنفرانس شرق قرارگيرد. با پايان بازي هاي امروز تيم هاي تورنتو رپترز، ميلواکي باکس و اينديانا پيسرز به ترتيب در رده هاي اول تا سوم جدول کنفرانس شرق، جاي گرفتند.

نظر شما