شناسهٔ خبر: 30557240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اتفاق عجیب و غریب در لیگ فوتسال بانوان !

در حالی که در پایان رقابت‌های دور گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، فاطمه ارژنگی از تیم دختران کویر مس با 33 گل به عنوان خانم گلی رقابت‌ها دست یافته بود، اما ناگهان صبح امروز در تصمیمی عجیب اعلام شد که تعداد گل‌های دور نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها نیز باید در این موضوع لحاظ شود!

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه ،سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس با اعتراض شدید به این موضوع گفت: زمانی که عنوان لیگ را برای مسابقات فوتسال دختران لحاظ می‌کنند، خیلی طبیعی و ساده است که عنوان خانم گلی رقابت‌ها نیز از دل رقابت‌های لیگ مشخص شود چراکه همه‌ی تیم‌ها فقط در دور گروهی حضور دارند و در نیمه‌نهایی تنها چهار تیم به رقابت می‌پردازند و دیگر شامل بازی‌های لیگ نیست.

 

ایرانمنش افزود: این تصمیمی بود که از روز اول برای همگان روشن بود که خانم گلی در طول بازی‌های دوره‌ای و لیگ مشخص می‌شود چراکه ممکن بود یکی از بازیکنان تیم‌های صعود نکرده به نیمه‌نهایی در کورس این عنوان قرار گیرد که اگر این تصمیم اتخاذ می‌شد کاملا غیرحرفه‌ای و غیر عادلانه بود و از همین رو همه تیم‌ها می‌دانستند که عنوان خانم گلی از دل رقابت‌های دوره‌ای و لیگ مشخص می‌شود.

 

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس با بیان اینکه تغییر این تصمیم شبهه‌های بزرگ ایجاد می‌کند گفت: در تماسی که با مسئولین مسابقات داشتیم به صراحت عنوان کردند که از سوی آقایان این تصمیم برای آن‌ها به نوعی امر شده است!! این در حالی است که مدیرعامل باشگاه نامی‌نو اصفهان که بازیکن این تیم در رده‌ی دوم گلزنان است و شانس کسب عنوان خانم گلی دارد، به نوعی نفوذ کامل خود را بر جریان مسابقات نشان می‌دهد و چه بسا در بازی نیمه‌نهایی از این گونه تصمیمات امری از سوی آقایان نیز برای مسابقات بانوان اتخاذ شود!! به خصوص اینکه باشگاه نامی‌نو اسپانسر داوران لیگ نیز هست و اتخاذ تصمیم‌هایی به این شکل می‌تواند شبهات جدی برای سایر تیم‌ها به خصوص برای ما که در نیمه‌نهایی با آن‌ها بازی می‌کنیم ایجاد کند.

 

ایرانمنش با بیان اینکه در بازی آخر تیم برابر دریژنو، تمام تیم متحد شدند تا ارژنگی با به ثمر رساندن 6 گل خانم گل رقابت‌‌ها شود افزود: این تصمیم روحیه کل تیم ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و من از همه‌ی مقامات باشگاه و فوتبال کرمان خواهش دارم اجازه ندهند به این راحتی در حق بازیکن تیم فوتسال دختران کویر مس اجحاف شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما