شناسهٔ خبر: 30552447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

پیروزی راکتس با شاهکار هاردن/ رپتورز به صدر کنفرانس شرق برگشت

تیم هیوستون راکتس در چهل و یکمین بازی خود در لیگ بسکتبال آمریکا با عملکرد خارق‌العاده جیمز هاردن به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (‌شنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم هیوستون راکتس با درخشش خارق‌العاده و تریپل دابل جیمز هاردن مقابل میهمان خود کلیولند کاوالیرز در سالن تویوتا سنتر به پیروزی رسید.

 

هاردن در این بازی ۴۳ امتیاز، ۱۲ پاس گل و ۱۰ ریباند برای راکتس داشت. جالب اینکه او نام خود را به عنوان نخستین بازیکن تاریخ NBA که در کمتر از ۳۰ دقیقه (۲۹ دقیقه) با امتیاز بیش از ۴۰، تریپل دابل کرده ثبت کرد. هاردن همچنین در کنار کوبی برایانت، تنها بازیکنان لیگ از سال ۱۹۷۲ هستند که در ۱۵ بازی متوالی بیش از ۳۰ امتیاز برای تیم خود کسب کرده‌اند. برایانت در سال ۲۰۰۳ به این رکورد رسید. گارد رأس راکتس علاوه بر این توانست در دوازدهمین بازی متوالی بیش از ۵ پرتاب ۳ امتیازی موفق در یک بازی داشته باشد.

 

در بازی دیگری که در سالن اوراکل آره‌نا شهر اوکلند برگزار شد، تیم گلدن استیت وریرز با ۳۰ انتیاز کلی تامپسون و ۲۸ امتیاز استیفن کری مقابل میهمان خود شیکاگو بولز به پیروزی رسید.

 

کری در این بازی، تعداد پرتاب‌های ۳ امتیازی موفق خود را به ۲۲۸۵ رساند که تنها رجی میلر (۲۵۶۰) و ری آلن (۲۹۷۳) در تاریخ NBA پرتاب‌های موفق بیشتری نسبت به او داشته‌اند.

 

لس آنجلس لیکرز هم در غیاب لبران جیمز، متحمل یک شکست دیگر، این باز مقابل یوتا جز شد. جیمز حداقل برای ۳ بازی دیگر نیز غایب خواهد بود.

 

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

لس آنجلس لیکرز ۹۵ – یوتا ۱۱۳

شیکاگو ۱۰۹ – گلدن استیت ۱۴۶

آتلانتا ۱۲۳ – فیلادلفیا ۱۲۱

میلواکی ۱۰۶ – واشنگتن ۱۱۳

ایندیانا ۱۲۱ – نیویورک ۱۰۶

بروکلین ۱۰۵ – تورونتو ۱۲۲

کلیولند ۱۱۳ – هیوستون ۱۴۱

دالاس ۱۱۹ – مینه سوتا ۱۱۵

شارلوت ۹۶ – پورتلند ۱۲۷

 

در پایان بازی‌های امروز، تورونتو رپتورز با ۳۲ پیروزی و ۱۲ شکست در صدر کنفرانس شرق و دنور ناگتس نیز با ۲۸ پیروزی و ۱۲ شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما