شناسهٔ خبر: 30543518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

بهانه کردن تحریم‌ها به عنوان عامل بازدارنده در توسعه پذیرفتی نیست

اندیمشک - رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بهانه تحریم‌ها به عنوان عامل بازدارنده در توسعه پذیرفتی نیست، گفت: بهانه تحریم برای کم‌کاری در کشور را قابل قبول نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند عصر امروز در آئین میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در سالن اجتماعات فرهنگیان اندیمشک عنوان کرد: در سیره و روش اهل بیت (ع) سبک زندگی اسلامی به عنوان چراغ راه امروز و فردای جامعه مشهود است.

وی افزود: زندگی حضرت زینب (س) درس‌های بزرگ در حوزه علم، دانش، از خودگذشتگی و راه و روش زندگی را به همه زنان و مردان در طول تاریخ به درستی برای شکوفایی و توسعه فرهنگی، اقتصادی و همه‌جانبه آموزش می‌دهد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه صنعت، کشاورزی و زیرساخت‌های شهری اندیمشک برنامه گسترده انجام شده است، اظهار کرد: هرگز تحریم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم و معتقد هستیم باید با برنامه‌ریزی، راه توسعه پایدار شهرستان، منطقه، استان و کشور را هموار کرد. 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اقدامات در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار را نیازمند زمان و ثبات دانست و گفت: در حوزه فولاد، شیلات و صنعت با صبر و برنامه‌ریزی به دنبال ایجاد توسعه هستیم.

 حسنوند، اقدامات شهرستان اندیمشک در حوزه صنعت، انرژی و کشاورزی در شهرستان اندیمشک را اثرگذار و حلقه‌ای برای توسعه همه‌جانبه شهرستان نامید و اظهار کرد: برای توسعه و رفع دغدغه اشتغال در زمینه‌های مختلف صنعت در اندیمشک، برنامه‌ریزی و طرح‌هایی در حال انجام است که نیازمند زمان و بردباری است.

وی، بهانه تحریم برای کم‌کاری در کشور را قابل قبول ندانست و افزود: باید به دور از حواشی به دنبال توسعه بوده و در حوزه صنعت، کشاورزی و زیرساخت‌ها، بدون رسمیت‌شناختن تحریم‌ها به دنبال فعالیت باشیم. 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری را مهم‌ترین دغدغه کشور دانست و بیان کرد: در عرصه اشتغال، پروژه‌هایی تحت عنوان کنسانتره و فرو آلیاژ در حال اجرا و باید به مبحث جذب سرمایه‌گذار برای توسعه پایدار بیش از گذشته برنامه انجام شود.

وی تصریح کرد: قطار توسعه و پیشرفت شهرستان در جای‌جای شهرستان و روستاها به حرکت درآمده و شهرستان با سرعت در مسیر و محور توسعه به حرکت درآمده و شتاب آن بیشتر بیش از گذشته خواهد بود.

حسنوند، نشاط و شادابی در جامعه را موتور حرکت و توسعه شهرستان دانست و اظهار کرد: نشاط با حفظ حدود اسلامی پیشرفت و توسعه را روز به روز بیشتر و پویایی را در جامعه فراهم خواهد آورد که مدیران باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با تاکید بر نشاط به عنوان عاملی برای توسعه شهرستان گفت: همان‌گونه که در اربعین میزبان زوار هستیم در سایر ایام نیز باید در کنار هم برای پیشرفت و توسعه شهرستان، استان و کشور تلاش کرده و با ایجاد نشاط در جامعه زمینه توسعه و پویایی جامعه را فراهم کرد.

نظر شما