شناسهٔ خبر: 30543097 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

یک زن فلسطینی به دست اسرائیلی ها شهید و 25 نفر زخمی شدند

رسانه های فلسطینی گزارش دادند: در چهل و دومین راهپیمایی بزرگ بازگشت علیه رژیم صهیونیستی روز جمعه یک زن فلسطینی به دست نظامیان این رژیم شهید و 25 نفر دیگر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک زن فلسطینی به دست اسرائیلی ها شهید و 25 نفر زخمی شدندخبرگزاری صفا فلسطین به نقل از «اشرف القدرة» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: یک زن 43 ساله فلسطینی به نام «امل مصطفی الترامسی»، عصر جمعه در شرق نوار غزه به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید.
در راهپیمایی بزرگ بازگشت که با عنوان «با پایداری، محاصره غزه در هم شکسته می شود» نامگذاری شد، علاوه بر هزاران فلسطینی، رهبران گروه های مقاومت نیز حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، در این راهپیمایی نظامیان صهیونیست با شلیک مستقیم به جوانان فلسطینی در شرق استان «خان یونس» در جنوب نوار غزه، 25 نفر از جمله چندین امدادگر و روزنامه نگار را زخمی کردند.
راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین) جمعه هر هفته همچنان در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.
با وجود مخالفت و تحریم بسیاری از کشورهای جهان مانند اتحادیه اروپا، در 24 اردیبهشت در اقدامی تحریک آمیز، سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت.
شمار شهدای فلسطینی در راهپیمایی بزرگ بازگشت از آغاز تاکنون به 2400 نفر رسیده و 25 هزار نفر دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز به دست ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

لینک کوتاه کپی لینک
منبع: ایرنا
منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما