شناسهٔ خبر: 30542532 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهادت بانوی فلسطینی در چهل و دومین راهپیمایی حق بازگشت در غزه

در حمله نظامیان رژیم اشغالگر قدس به چهل و دومین راهپیمایی حق بازگشت در نوار غزه یک بانوی فلسطینی به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

شهادت بانوی فلسطینی در چهل و دومین راهپیمایی حق بازگشت در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المنار، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد یک زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق نوار غزه به شهادت رسید.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز در خبری به نقل از خبرنگار خود از زخمی شدن چهارده فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر هنگام شرکت در راهپیمایی بازگشت در شرق غزه خبر داد. نظامیان اشغالگر علیه شرکت کنندگان در این راهپیمایی از گلوله جنگی استفاده کردند.

در میان افراد زخمی شده، یک امدادرسان و یک خبرنگار وجود دارد و نظامیان صهیونیست به یک خودروی امدادرسانی بمب گاز پرتاپ کرده‌اند.

در کرانه باختری هم نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی به بهانه اینکه قصد حمله استشهادی داشته، آتش گشودند و او را به شهادت رساندند.

در چهل و دومین راهپیمایی جمعه بازگشت با عنوان "پایداری ما محاصره را خواهد شکست"، شماری از جوانان فلسطینی از جمله دختران خود را به نوار مرزی رساندند و پرچم فلسطین را روی سیم‌های خاردار نصب کردند. این در حالی است که نظامیان صهیونیست به علت تجربه تلخ «عملیات پرچم» جرأت نزدیک شدن به محل و برداشتن پرچم‌ها را نداشتند.

انتهای پیام/

نظر شما