شناسهٔ خبر: 30542265 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهادت 2 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به غزه و کرانه باختری

همزمان با حمله نظامیان رژیم اشغالگر قدس به چهل و دومین راهپیمایی حق بازگشت و به شهادت رساندن یک بانوی فلسطینی، نظامیان این رژیم به سمت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری آتش گشودند و وی را به شهادت رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به چهل و دومین راهپیمایی حق بازگشت، یک شهید و چند زخمی برجای گذاشت.

مرکز اطلاع رسانی «فلسطین» شامگاه جمعه اعلام کرد که همزمان با برگزاری راهپیمایی حق بازگشت و شکست محاصره نوار غزه، نظامیان صهیونیست به سمت افراد شرکت کننده در این راهپیمایی آتش گشودند که در نتیجه این حملات، یک بانوی فلسطینی به ضرب گلوله جنگی شهید شده و 14 تن دیگر زخمی شده‌اند.

این مرکز گزارش داد که در بین افراد زخمی شده، یک امدادرسان و یک خبرنگار وجود دارد و نظامیان صهیونیست به یک خودروی امدادرسانی بمب‌ گاز پرتاپ کرده‌اند.

راهپیمایی‌های بزرگ «حق بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و شکست محاصره غزه» از  ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در اعتراض به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر آغاز شد.

از کرانه باختری و شهر الخلیل نیز خبر می‌رسد که نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی به بهانه اینکه قصد حمله استشهادی داشته، آتش گشودند و وی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما