شناسهٔ خبر: 30541546 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹- امارات

صعود کره جنوبی به مرحله یک‌هشتم نهایی با شکست قرقیزستان

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و قرقیزستان در چارچوب مرحله گروهی جام هفدهم با برتری شاگردان پائولو بنتو پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (جمعه) تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و قرقیزستان در گروه C و در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر کره همراه شد.

ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

قرقیزستان: کوتمان قدیربایف، والری گیچین، تامیرلان کوزوبائف، دانیل تاگو، کایرات ژیرگالبک، بکژان ساگینبائف، ادگار برنهارت، عزیز سیوکوف، آخلیدین اسرائیلوف، فرحت موسابکوف، میرلان مورزائف

کره جنوبی: کیم سئونگ گیو، لی یونگ، کیم مین جائه، کیم یونگ گوون، هونگ چول، جانگ وو یونگ، هوانگ هی چان، لی چونگ یونگ، هوانگ این بئوم، کو جا چئول، هوانگ اوی‌جو

نتیجه زنده/ کره جنوبی صفر - قرقیزستان صفر

نیمه اول:

دقیقه یک: بازی با سوت خمیس الماری، داور قطری بازی آغاز شد.

دقیقه ۱۸: شوت محکم هوانگ این بئوم بازیکن شماره ۶ کره جنوبی به شکل بسیار خطرناکی از روی دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ضربه فنی و کات دار هوانگ اوی جو بازیکن شماره ۱۸ کره جنوبی با فاصله بسیار کمی از کنار دیرک عمودی دروازه قرقیزستان راهی اوت شد.

دقیقه ۳۳: کرنر ارسالی بازیکنان قرقیزستان در یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه کره جنوبی به بژان ساگینبائف رسید که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان حریف به راحتی مهار کرد تا بهترین موقعیت قرقیز‌ها از دست برود.

نتیجه زنده/ کره جنوبی صفر - قرقیزستان صفر

دقیقه ۳۶: لی چونگ یونگ بازیکن شماره ۱۷ کره جنوبی روی ارسال زمینی هم تیمی‌اش در مقابل دروازه خالی حریف صاحب توپ شد، اما ضربه‌اش را به آسمان زد تا کره ای‌ها فرصت پیش افتادن از قرقیزستان را به راحتی از دست بدهند.

دقیقه ۴۲: کیم مین جائه مدافع ۲۲ ساله کره جنوبی روی ارسال کرنر از سمت راست، با یک ضربه سر زیبا و محکم گل اول تیمش را وارد دروازه قرقیزستان کرد.

دقیقه ۴۵: کوتمان قدیربکوف دروازه بان قرقیزستان شوت محکم هونگ چول از درون محوطه جریمه را با یک عکس‌العمل سریع دفع کرد.

*داور پایان نیمه اول را اعلام کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۷: اشتباه مدافعان کره جنوبی در خط دفاعی باعث شد توپ به آخلیدین ایسرائیلوف مهاجم قرقیزستان برسد. این مهاجم این ضربه‌اش را زد که توپ توسط مدافعان برگشت داده شد، این در حالی بود که مهاجم قرقیزستان اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

دقیقه ۶۵: شوت هوانگ هی چان از درون محوطه جریمه قرقیزستان به تور کنار دروازه حریف برخورد کرد تا گل دوم ثبت نشود.

دقیقه ۶۶: روی اشتباه دوباره مدافعان کره جنوبی، میرلان میزایف صاحب توپ شد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از مقابل دروازه حریف عبور کرد و گل نشد.

دقیقه ۶۸: ضربه سر هوانگ اوی جو روی ارسال توپ از سمت چپ، به زیر دیرک افقی دروازه قرقیزستان برخورد کرد و روی خط فرود آمد تا کره‌ای‌ها در حسرت گل دوم باقی بمانند.

دقیقه ۷۳: هوانگ اوی‌جو از زاویه بسته شوت محکمی زد که توپ پس از برخورد به دستان دروازه‌بان قرقیزستان و دیرک دروازه به زمین بازگشت.

دقیقه ۷۸: هوانگ هی چان توپ ارسالی از سمت چپ زمین را با ضربه سرضرب به تیر دروازه قرقیزستان زد.

دقیقه ۹۳: رستموف بازیکن تعویضی قرقیزستان که در دقیقه ۸۱ به زمین آمده بود، با یک حرکت انفرادی و شوتی محکم دروازه کره جنوبی را تهدید که دروازه‌بان کره این ضربه را به سختی برگشت داد.

*داور سوت پایان بازی را با احتساب سه دقیقه وقت‌ اضافه نیمه دوم به صدا در آورد.

شاگردان پائولو بنتو با برتری یک بر صفر در این بازی،۶ امتیازی شدند و صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی را قطعی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما