شناسهٔ خبر: 30541424 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزير دفاع ايران در مراسم تحليف مادورو شرکت کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- مراسم تحليف « نيکلاس مادورو» رييس جمهوري ونزوئلا با حضور وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران و نمايندگان 94 کشور جهان در دادگاه عالي قضايي اين کشور برگزار شد.

به گزارش روز جمعه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، «امير سرتيپ امير حاتمي» به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران در مراسم دانشکده نظامي نيروهاي مسلح ونزوئلا در محل صبحگاه اين دانشکده که با حضور مقامات عاليرتبه کشورهاي مختلف و نيروهاي مسلح برگزار شد، شرکت کرد.
مادورو رييس جمهوري اين کشور پس از مراسم تحليف در جمع مهمانان و فرماندهان نظامي کشورش به سخنراني پرداخت.
مادورو در حالي در دادگاه عالي قضايي اين کشور براي دور جديد رييس جمهوري خود سوگند ياد کرد که طي سخناني به مواضع ضد استکباري و امپرياليستي ونزوئلا از دوران «چاوز» تاکنون اشاره کرد و يادآور شد: مردم بوليواري با مقاومت و آگاهي بيشتر مستحکم تر از گذشته اين مسير را ادامه خواهند داد و مطمئن هستيم که پيروزي با ما و مردم ماست.
**ديدار وزير دفاع ايران با همتاي ونزوئلايي خود
امير سرتيپ امير حاتمي امروز در ادامه سفر خود در ونزوئلا با ارتشبد «ولاديمير پادرنيو لوپز» وزير دفاع اين کشور ديدار و گفتگو کرد.
طرفين در اين ديدار با مرور و بررسي سابقه همکاري هاي دفاعي درخصوص دستيابي به يک نقشه راه جامع همکاري هاي مشترک با بهره گيري از تمام ظرفيت ها به توافق رسيدند.
در اين ديدار امير سرتيپ حاتمي از وزير دفاع ونزوئلا براي سفر به ايران دعوت کرد.
ارتشبد ولاديمير پادرنيو لوپز نيز با ابراز خرسندي از حضور وزير دفاع کشور دوست و برادر جمهوري اسلامي ايران در مراسم تحليف رييس جمهوري ونزوئلا ،حضور وزير دفاع ايران را نقطه عطف روابط دوجانبه دانست.
سيام**2021**1336
انتهاي پيام /*

نظر شما