شناسهٔ خبر: 30540400 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حاجی بابابایی:

رانت خواران خائنان به شهدا هستند/ برای حل مشکلات کشور به مجلس و قوه قضائیه انقلابی نیاز داریم

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور نیازمند دولت، مجلس و قوه قضائیه‌ای انقلابی هستیم، گفت: افراد رانت‌خواری که از نظام سوءاستفاده می‌کنند خائن به مردم و خون شهدا هستند که البته خداوند آنان را رسوا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گذارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در سومین گردهمایی بصیرت‌افزایی بسیجیان گردان 166 امام حسین(ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای تحقق آنچه اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) برای ما تدارک دیدند، ایجاد شده است و جوانان ما نیز برای رسیدن به چنین اهدافی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس، دوران زورگویی امریکا و جنگ مظلومانه بسیجیان با ابرقدرت‌ها تمام‌شده است، گفت: اگر ما در دوران دفاع مقدس فقط چند تا از موشک‌های فعلی را داشتیم آن وقت نتیجه جنگ تغییر می‌کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس با تشریح جریان نفاق در دوران دفاع مقدس که سبب لو رفتن عملیات‌ها و به شهادت رسیدن بسیاری از جوانان شد، بیان کرد: نفاق همواره در طول دوران انقلاب اسلامی وجود داشته است همان‌گونه که در صدر اسلام و در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز وجود داشت.

وی  تصریح کرد: امروز هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند با جمهوری اسلامی بصورت مستقیم در منطقه وارد نبرد شود، چراکه دوران مظلومیت جنگ گذشته و امروز جمهوری اسلامی ایران از قدرت نظامی بالایی برخوردار است.

حاجی بابایی عنوان کرد: در زمان جنگ رزمندگان  با گوشت و پوست در برابر تانک‌ها مبارزه می‌کردند اما امروز بسیج، سپاه و نیروهای جهادی ما پشت موشکی‌هایی مستقر هستند که می‌توانند دورترین نقاط دنیا را مورد اصابت قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی و  قدرت موشکی حاصل خون شهداست، مطرح کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است، شیوه‌ای که تنها مربوط به امروز نیست بلکه در زمان پیامبر(ص) و ائمه معصومین  (ع) این موضوع وجود داشت و تا ابد ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: مشکل دشمنان با ما مسائل موشکی و هسته‌ای نیست بلکه آنها با راه اهل‌بیت (ع) مشکل‌ دارند یعنی وقتی ما از راهمان دست بکشیم آنها با داشتن موشک و مباحث هسته‌ای نیز مخالفت نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نمی‌توانند به مسیر خود ادامه دهند و مدتی بعد دست از کار می‌کشند، گفت: امروز استقامت و پایداری ملت ایران بسیار اهمیت دارد چراکه ما برای عبور از این مسیر به آن نیاز داریم.

حاجی بابایی بابیان اینکه اگرچه قوای سه‌گانه در کشور در تلاش هستند اما ما به مجلس، قوه قضاییه و دولت انقلابی احتیاج داریم، افزود:  حضور شما بسیجیان جهادگر در میدان‌های عمل و پیشتازی شماست که انقلاب را زنده نگه داشته است.

وی خطاب به بسیجیان گردان‌های رزمی جهادی امام حسین(ع) گفت: مبادا برخی اتفاقات رخ‌داده مانند دزدی‌ها،کم‌کاری مسئولان و غیره در کشور سبب نگرانی شما شود چراکه این موارد در زمان پیامبر اکرم(ص) و امیرالمؤمنین (ع) نیز بوده است و از بین می‌رود.

نماینده مردم همدان  با تأکید بر اینکه امروز امتحان سختی پیش‌رو داریم که از گذشتن از مسیر را برای ما سخت می‌کند ابراز کرد: رزمندگان امروز اگر جلوتر از رزمندگان دیروز نباشند عقب‌تر از آنها نیستند چراکه رزمنده‌ای که دیروز می‌جنگید، امروز باید مسئولیت گرفته، جهادی کار کند و جهادی بماند.

 وی با اشاره به انحراف برخی پیشگامان ابراز کرد: همان‌گونه که در صدر اسلام افرادی مانند طلحه و زبیر  به دلیل حب به مقام و پول از مسیر الهی منحرف شدند امروز هم برخی می‌خواهند رزمندگان دوران دفاع مقدس را با حرف‌های شیطانی منفعل کنند.

حاجی بابایی خطاب به بسیجیان با تأکید بر اینکه هر گامی که برمی‌دارید تا زمانی که مهر ولایت بر آن حک‌ شده ارزشمند است، گفت: مردم و کشور همچون گذشته از مشکلات کنونی عبور می‌کنند و برخی روسفید و برخی نیز روسیاه می‌شوند.

 وی با قدردانی از مردم ایران برای ایستادگی در برابر مشکلات عنوان کرد: با آمریکا تنها باید از موضع قدرت و زور حرف زد تا مجبور به عقب‌نشینی شود موضوعی که هم‌اکنون در حال رخ دادن است.

نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه نزدیک‌ترین افراد به رهبری شما نیروهای جهادی و انقلابی هستید که در میدان عمل کار می‌کنید، مطرح کرد: شرف این ملت و شهدا در تاریخ زبانزد است.

وی بابیان اینکه فردی‌که از رانت استفاده کرده و از نظام سوءاستفاده می‌کند خائن به مردم و خون شهدا است، اظهار داشت: خداوند این‌گونه افراد را رسوای عالم کرده و آبرویشان را می‌برد مانند آنچه که هم اکنون در کشور در حال رخ دادن است.

 

نظر شما