شناسهٔ خبر: 30539632 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

امام جمعه تبریز:خارج شدن نیروهای ارزشی از تلگرام باعث شد صحنه را به دشمن واگذار کنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم احیای روحیه انقلابی و تلاش مجاهدان در بدنه مدیریتی نظام و نیروهای مومن انقلاب، گفت: برای مقابله با تحریم‌ها و حل مشکلات کشور همه باید به دولت کمک کنیم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز  نماز جمعه تبریز جریان سازی نیروهای انقلاب در فضای مجازی موضوع بسیار مهمی دانسته و گفت: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای جریان سازی سالم و پاسخ گویی به شبهات و ابهامات بسیار مهم است اما متاسفانه در روزهای گذشته بنده اظهارنظری در رابطه با عدم حضور نیروهای انقلابی در پیام‌رسان تلگرام داشتم که در برخی خبرگزاری‌ها  و پایگاه‌های خبری، این موضوع را به گونه دیگری در قالب فیلترینگ منتشر کرده‌اند که صحت ندارد. 

وی ادامه داد: نظر شخصی بنده این بوده و است که خارج شدن نیروهای ارزشی از تلگرام باعث شده تا صحنه را به دشمن واگذار کنیم، اما برخی رسانه‌ها و سایت‌ها سخن بنده را به گونه دیگری نوشته‌اند که از ایشان می‌خواهم هنگام نوشتن خبر دقت کافی داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر منافع استکباری آمریکا در منطقه و جهان را به چالش کشیده است، تاکید کرد:  آمریکا با اصل انقلاب اسلامی دشمنی دارد اما به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی در این چهل سال پیش رفته و پیش خواهد رفت و دشمن روز به روز عقب نشینی خواهد کرد.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به پرتاب آتی ماهواره توسط ایران و عصبانیت آمریکا و شرکای اروپایی آنها، خاطرنشان کرد: قرار است در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ۳ ماهواره جدید به فضا پرتاب شود و این موضوع آمریکا را به شدت عصبانی کرده و مدعی شده این اقدام نقض قطعنامه سازمان ملل است. 

وی واکنش‌های عصبی آمریکا نسبت به دستاوردهای فضایی ایران علی رغم ۴ دهه فشار و تحریم سنگین قابل درک دانست و افزود: این اتفاق دوستان انقلاب را نسبت به آینده روشن انقلاب امیدوار، و دشمنان را بیش از پیش عصبانی خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه تبریز همچنین اقدام جدید اتحادیه اروپا در تحریم غیرقانونی و غیرمنطقی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی و دو نفر از مسئولین ایرانی را یادآور شد و گفت: انتظار این بود اتحادیه اروپا گام‌های مناسبی برای رفع تحریم‌ها بردارند اما پس از گذشت ۸ ماه از خروج آمریکا از برجام، این اتحادیه تحت عملیات روانی و فشار صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

تسنیم 

نظر شما