شناسهٔ خبر: 30539622 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دشمنان اگر اشتباه کنند پاسخي پشيمان کننده دريافت خواهند کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: پيام ما براي کشورهاي دوست و همسايه همواره صلح و دوستي است و به دشمنان مي گوييم که اگر اشتباه کنند پاسخي قاطع و پشيمان کننده دريافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا به منطقه رزمايش نهاجا در اصفهان ، امير دريادار حبيب الله ظهر جمعه پس از پايان هشتمين رزمايش اقتدار فدائيان حريم ولايت نيروي هوايي ارتش در منطقه عمومي اصفهان و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در اين رزمايش عمليات هايي از جمله پرتاب بمب، راکت، موشک و نبرد هوايي و حتي زدن موشک در هوا توسط هواپيماي ديگر و بار ريزي توسط هواپيما هاي ترابري بسيار خوب ، به موقع و با اقتدار انجام شد.
وي افزود: در رزمايش نهاجا هواپيماهايي که به دست توانمند نيروهاي صنعتي ما در نيروي هوايي ارتش، وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و دانشگاه هاي کشور به روز شده اند با استفاده از تجهيزات بومي توسط خلبانان پرورش يافته در داخل کشور به بهترين شکل دست به عمليات زدند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بيان اينکه به جايي رسيده ايم که تمام خلبانان در داخل کشور آموزش مي دهيم و هواپيما توليد و بهينه سازي مي کنيم، گفت: هواپيماهاي صاعقه که توسط متخصصان داخلي توليد شده است به خوبي و با اقتدار بمباران اهداف از پيش تعيين شده را انجام دادند
دريادار سياري افزود: عمليات هايي که در اين رزمايش انجام شد نشان دهنده اقتدار و توانمندي عظيمي است که در نيروي هوايي الهي و قهرمان ارتش وجود دارد.
وي با بيان اينکه سن خلبانان حاضر در اين‌رزمايش بين 20 تا 28 سال است ، اظهارداشت: تلاش و آمادگي بالاي نيروي هواي ارتش در شرايطي است که از ابتداي انقلاب تحت شديد ترين تحريم ها قرار داريم.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بيان اين که به بيش از 95 درصد اهداف تعيين شده در هشتمين رزمايش اقتدار فدائيان حريم ولايت نهاجا دست يافته ايم افزود: اگر چه به اهداف خود از برگزاري اين رزمايش دست يافته ايم اما به اين کفايت نمي کتين و نگاه ما همواره رو به جلو است و با رصد تهديدات به دنبال اين هستيم که هر روز بهتر از روز گذشته باشيم.
دريادار سياري پيام اين رزمايش را اقتدار و آمادگي نيروهاي مسلح براي دفاع از کشور عنوان کرد و گفت: اين‌رزمايش براي دوستان خوشحال کننده است و به دشمن نشان مي دهد که اگر اشتباه کنند پاسخي قاطع و پشيمان کننده دريافت خواهند کرد.
سيام*9612**1553/6026/
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما