شناسهٔ خبر: 30539458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه تبریز:

امدادهای الهی و اراده پولادین مردم، دشمن را عقب رانده است

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم آگاه و بصیر ایران با امدادهای الهی و اراده های پولادین، همواره در مسیر تعالی انقلاب حرکت کرده و دشمن را مجبور به عقب نشینی از اهداف و نقشه های شوم خود کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: دشمن و در راس آنها آمریکا، با اصل انقلاب مشکل دارد از این رو باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و در روابطمان با کشورهای اروپایی نیز نیز دقت کنیم.
وی افزود: قدرت انقلاب و رهبری نظام اسلامی معادلات دستگاه محاسبات آمریکا را برهم زده و تمامی پیش بینی های آنها غلط از آب درآمد.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین به خروج نیروهای انقلابی از فضای مجازی و تلگرام اشاره کرد و گفت: خروج از تلگرام صحنه را برای دشمنان باز کرد و در میدان جنگ نرم نباید به دشمن جاخالی داد بلکه باید با تقویت حضور خود به شبهات فکری پاسخگو بود.
امام جمعه تبریز همچنین به حمایت برخی کشورهای اروپایی از گروهک های تروریستی اشاره کرد و اظهار داشت: پناه دادن اروپایی ها به گروهک های تروریستی دلیل خوبی بر غیر قابل اعتماد بودن آنها است.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: اروپایی ها به دلیل پناه دادن به گروهک های تروریستیف باید به مردم ایران پاسخگو باشند و دستگاه دیپلماسی خارجی هم در این زمینه باید با هوشیاری، منافع ملی را پیگیری کند.
3077

نظر شما