شناسهٔ خبر: 30539422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان؛

چهره چهار تیم راه یافته به پلی آف قهرمانی مشخص شد

تیم‌های شرکت ملی حفاری ایران و نامی نو اصفهان که به ترتیب در رتبه اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و از قبل صعودشان به پلی آف قطعی شده بود در این هفته هم برابر حریفان‌شان به برتری رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز( جمعه) برگزار شد و مدعیان قهرمانی برابر حریفان خود به برتری رسیدند. تیم‌های شرکت ملی حفاری ایران و نامی نو اصفهان که به ترتیب در رتبه اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و از قبل صعودشان به پلی آف قطعی شده بود در این هفته هم برابر حریفان‌شان به برتری رسیدند. ملی حفاری صدرنشین با سه گل شهرداری رشت را شکست داد و نامی نو اصفهان هم  برابر هیات فوتبال خراسان رضوی جشنواره گل به راه انداخت و ۱۲ بار دروازه نمانیده خراسان را باز کرد.

تیم دختران کویر مس کرمان هم با ۹ گل در خانه دریژنو فرخ شهر به برتری رسید تا سومین تیم صعود کننده به پلی آف باشد. مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان هم که برای حضور در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی برابر حریفان خود به میدان رفتند به برتری رسیدند که در نهایت مس  با یک امتیاز بیش‌تر در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. بنابراین پالایش نفت آبادان که در فصل گذشته قهرمان شده بود در این فصل دستش از جام کوتاه ماند و موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود نشد.

دیدارهای پلی آف از ۱۲ بهمن‌ماه به صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود که تیم‌های شرکت ملی حفاری و مس رفسنجان برابر هم به میدان می‌روند و نامی اصفهان و دختران کویر مس کرمان هم با هم به رقابت می‌پردازند.

چهار تیم برتر راه یافته به پلی آ ف قهرمانی

شرکت ملی حفاری ایران، ۵۳ امتیاز

نامی نو اصفهان، ۵۱ امتیاز

دختران کویر مس کرمان، ۴۱ امتیاز

مس رفسنجان، ۳۷ امتیاز

نتایج بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان

شرکت ملی حفاری ۳ - شهرداری رشت ۲

نامی نو اصفهان ۱۲ - هیات فوتبال خراسان رضوی ۲

دریژنو فرخ شر ۱ - دختران کویر مس کرمان ۹

استقلال ساری ۱ - مس رفسنجان ۶

پارس آرا شیراز ۱ -  پالایش نفت آبادان ۲

نظر شما