شناسهٔ خبر: 30537793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیازی به حضور کشورهای بیگانه برای تامین امنیت منطقه نداریم

اصفهان - ایرنا - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما به راحتی می توانیم امنیت را در منطقه برقرار کنیم و در این زمینه نیازی به حضور کشورهای بیگانه نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه رزمایش نیروی هوایی ارتش در اصفهان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده پس از پایان اخرین مرحله رزمایش فداییان حریم ولایت این مطلب را در جمع خبرنگاران عنوان کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش پیام این رزمایش را 'صلح و دوستی برای کشورهای همسایه' عنوان کرد و گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد‌. مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند که فرزندان خود در نیروی هوای به خوبی از اسمان کشور دفاع می کنند.
فرمانده نهاجا افزود: پیام ما به ملت ایران این است که ما آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم و پیام ما برای ملت های منطقه و کشورهای همسایه پیام صلح و دوستی است زیرا ما هرچه آماده تر باشیم امنیت منطقه بهتر تامین می شود و نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست.
امیر نصیرزاده با مثبت ارزیابی کردن نبردهای هوایی صورت گرفته در رزمایش ادامه داد: در جریان این رزمایش خلبانان جوان که برای اولین بار در رزمایش شرکت می کردند توانستند عملیات رزم هوایی را با صد در صد موفقیت آمیز به اجرا در آورند.
وی در رابطه با دستاوردهای نهاحا تصریح کرد: بزرگترین دستاورد ما 40 سال نگهداری هواپیماها ، بهینه سازی و نصب سامانه های ساخت داخل بر روی آنها است.
سیام*9612**1553

نظر شما