شناسهٔ خبر: 30536226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

دومین روز هشتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت برگزار شد؛

فانتوم، سوخو ۲۴ و انهدام اهداف زمینی

در دومین روز رزمایش فداییان حریم ولایت اهداف زمینی توسط جنگنده‌های فانتوم و سوخو۲۴ با موفقیت منهدم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، سخنگوی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در دومین روز از مرحله اصلی فاز عملیاتی هشتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو24 و هواپیماهای بمب افکن سنگین با استفاده از اصل غافگیری و دور از دید رادارهای دشمن اهداف ثابت متحرک زمینی دشمن را منهدم کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان محمد انگیزه افزود: پس از بمباران موفق دیشب، هواپیماهای بمب افکن راهبردی سنگین سوخو24 و جنگنده فانتوم و بمب افکن های رهبردی سوخو24 با حمل انواع موشک های بهینه شده و نقطه زن ایکس25 که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی را باموفقیت منهدم کردند.

وی افزود: ساعاتی قبل نیز جنگنده بمب افکن های اف4 با شلیک موشک های ارتقا یافته ماوریک و استفاده از بمب های هوشمند، نقطه زن و دو ایستای قاصد که بوسیله متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است با حجم تخریب گسترده، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

در این مرحله از رزمایش از پرنده های فوق سبک و پهبادهای تهاجمی نیروی هوایی در راستای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده به منظور ضربه نهایی به دشمن استفاده شد.

نظر شما