شناسهٔ خبر: 30535573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار رودبار: به استقلال نظام اسلامی ایران ببالیم

رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان رودبار گفت: باید به عملکرد و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ، استقلال و تأثیرگذاری نظام در عرصه های بین المللی افتخار کنیم و ببالیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل میرغضنفری عصر پنجشنبه در جمع مردم خورگام در مسجد جامع بره سر ، وحدت و همدلی در کشور را ضروری دانست و افزود: به رخ کشیدن مشکلات نه تنها کاری از پیش نمی برد، بلکه موجب انفکاک و افتراق می شود که از اهداف دشمن است و می خواهند با ایجاد تفرقه ناکارآمدی نظام را نشان دهد.
وی با بیان اینکه به ماه بهمن نزدیک می شویم که یادآور خاطرات پرشور پیروزی انقلاب است، ادامه داد: بدعهدی و دشمنی آمریکا که از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده ، اکنون بخشی از درآمدهای دولت را از محل فروش نفت کم و مضایقی ایجاد کرده اما همه با هم تلاش کنیم تا از این مسئله با موفقیت عبور کنیم و طراحی و توطئه دشمنان را در ناکارآمد جلوه دادن نظام خنثی سازیم.
فرماندار رودبار بیان داشت: اگر چه برخی محدودیت های اعتباری و قانونی در اجرای پروژه ها وجود دارند و برخی هم توجیه قانونی ندارند ولی در تلاشیم با هم افزایی دستگاه ها و مشارکت مردم در چارچوب و ضوابط قانونی مشکلات را حل کنیم.
به گفته میرغضنفری، قدر و منزلت مردم ما بیشتر از خدماتی است که به آنها ارائه شده اما به رغم تمایل و نگاه بر کار بیشتر شرایط اعتباری بیش از این فرصت را فراهم نکرده و حجم مشکلات رودبار نیز در مقایسه با دیگر شهرستان ها بیشتر است.
وی یادآور شد: اگرچه نداشته ها و موانع بیشتر از اقدامات و خدمات جلوه گری می کنند اما اگر با دیده انصاف بنگریم برخی از اقداماتی که طی سال های اخیر انجام شده ، از آرزوهای دست نیافتنی مردم بود به طوری که در بخش خورگام، گازرسانی به روستاها محقق و به عنوان نمونه گازرسانی روستای چیچال در دامنه درفک با اهتمام دولت انجام شد.
رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/

نظر شما