شناسهٔ خبر: 30532669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

روابط فاجعه‌وار پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | پاری‌سن‌ژرمن از همان روزی که در برابر بارسلونا با نتیجه‌ تاریخی 6_1 تحقیر شد، تصمیم گرفت تا به هر شکلی که شده انتقامش را از کاتالان‌ها بگیرد.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - پاری‌سن‌ژرمن غرق در یک رویای تاریخی، خود را آماده برگزاری جشنی بزرگ در نیوکمپ می‌کرد که سال‌های سال برایش میلیون‌‎ها دلار هزینه کرده بود تا از شدت ذوق زدگی فراموشش شود که در کجا و چه دقایق حساسی حضور دارد، هرچند که در آن شب پر از حادثه، هیچکس خودش نبود؛ از اونای امری گرفته تا آنخل دی‌ماریا، نیمار، لیونل مسی و لوئیز انریکه و ...

 

در آن شب عجیب و شوکه کننده که دنیا مات و مبهوت بزرگ‌ترین کامبک تاریخ لیگ قهرمانان شده بود، نیمار نقش لیونل مسی را برعهده گرفته بود و یک تنه جان را به لب پاریسی‌ها آورده بود! دو روی سکه در دو اپیزود 90 دقیقه‌ای به صحنه نمایش درآمد، یکی آتش‌بازی پی‌اس‌جی در پارک دو پرنس و دیگری فضانوردی بارسلونا در نیوکمپ تا تماشاگر ویژه این تئاتر فانتزی، ناصر الخلایفی با چشمانی پر از خون و دلی غرق شده در کینه، شهر معترضان را ترک کند.

بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن

 

از آن روز پاری‌سن‌ژرمن بدل به دشمن قسم‌خورده بارسلونا شد و تا به امروز بر روی قسم خود ایستاده است، الخلایفی به دنبال ضربه زدن به قلب بارسلونا، طی یک برنامه غافل‌گیر کننده و جنجالی، بند آزادسازی نیمار را فعال کرد تا بزرگ‌ترین شبیخون تاریخ نقل و انتقالات علیه آبی‌واناری‌ها شکل بگیرد و جونیور، روح جوان بارسلونا، سناریو نویس آن شب تلخ پاریسی‌ها، با چشمک پسر متمول غرب آسیا، ساکن پاریس شود!

 

بارسلونا و جوزپ ماریا بارتومئو پس از آن اتفاق شوم و جدایی نیمار، درگیر بحرانی بزرگ شدند که تا به امروز هرچند کمرنگ، آنها را همراهی می‌کند، خرید جرارد دلوفئو، پائولینیو، عثمان دمبله، مالکوم و کوتینیو و ... تماماً بهانه‌ای بود تا دیگر کسی در شهر نگوید: جای خالی آن پسرک برزیلی حس می‌شود، اما این اتفاق هرگز رخ نداد تا بارسلونا همیشه متأسف از فقدان شماره11 خود باشد.

ناصر الخلایفی و نیمار

 

 2 سال از آن اتفاق عجیب می‌گذرد، حالا دیگر بارسلونا هم قلبش آکنده از نفرت است و خواهان انتقام گیری از پی‌اس‌جی و شخص ناصر الخلایفی است و به همین بهانه، گوش‌های آدرین رابیو را نوازش داده است تا او را غرق در رویای پوشیدن پیراهن آبی‌واناری خود کند! اما مدیران بارسلونا اشتباه بزرگی را مرتکب شدند، چرا که با رسانه‌ای کردن این موضوع بار دیگر خشم الخلایفی را برانگیختند تا او راهی برای وارد کردن ضربه متقابل به کاتالان‌ها بیابد و پیش از آنکه قرارداد رابیو آینده‌دار و توانمند پایان بیابد، او را از دسترس بارسلونا دور نماید!

 

آدرین رابیو در پایان فصل قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن پایان خواهد یافت و به طور آزاد می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد که به کدام کشور سفر کند و بی‌آنکه هیچ سودی نصیب پی‌اس‌جی شود، تمام و کمال قراردادش را حفظ نماید؛ مسئله اصلی پاری‌سن‌ژرمن در این ماجرا، کسب نکردن درآمد از انتقال رابیو نیست! بلکه همان کینه قدیمی است، به همین دلیل هم آنها پیشنهاد رسمی بایرن مونیخ را برای جذب رابیو بررسی و آن را علنی کردند تا به بارسلونا به صورت کاملاً موذیانه پیغام بدهند: دستتان هرگز به آدرین نخواهد رسید!

آدرین رابیو

 

در این میان بایرن مونیخ بیشترین سود را از دعوای پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا خواهد برد و بیشترین ضرر را رابیو خواهد کرد! آدرین به‌واسطه تمایلش برای حضور در نیوکمپ تنبیه سختی خواهد شد و جزای او حضور در بایرن مونیخ با نیمی از قیمت پیشنهادی بارسلونا خواهد بود، چرا که تا پایان فصل الخلایفی مالک قانونی رابیو خواهد بود و اگر مالک متمول پاریسی‌ها چراغ سبز نهایی را برای انتقال رابیو به آلیانز آرنا صادر کند، آدرین تا ابد باید به دور نام بارسلونا خطی قرمز رسم کند!

نظر شما