شناسهٔ خبر: 30528168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ - امارات

اردن با شکست سوریه به مرحله یک‌هشتم صعود کرد

خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال اردن با غلبه بر سوریه به عنوان اولین تیم صعود کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ لقب گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در چارچوب دور دوم مرحله گروهی هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا، از گروه B تیم‌های ملی فوتبال سوریه و اردن از ساعت ۱۷:۰۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه خلیفه بن زاید واقع در العین به مصاف هم رفتند که در پایان اردنی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند.

ترکیب اردن: عامر شفيع‎، فراس شلبايه، انس بنی ياسين، سالم العجالين‎، طارق خطاب، خليل بنی‌عطيه، سعيد مرجان، يوسف الرواشده، بها عبدالرحمن، موسى سليمان و ياسين البخيت

ترکیب سوریه: ابراهيم عالمه، مويد عجان، احمد الصالح، فهد يوسف، جهاد الباعور، محمد عثمان، عبدالملک عنیزان، مارديک مارديكيان، تامر حاج محمد، عمر خربين و عمر السومه

نتیجه زنده/ اردن یک - سوریه صفر

نیمه اول:

دقیقه ۲۷:‌ موسی سلیمان بازیکن اردن شوت هم‌تیمی‌اش را که از مقابل دروازه حریف در حال رد شدن بود، قطع کرد و گل اول اردن را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۹: راشد بازیکن اردن توپ را از سمت چپ به روی دروازه سوریه ارسال که موسی سلیمان این بار نتوانست از آن استفاده کند و ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: طارق خطاب مدافع شماره ۳ اردن روی ارسال کرنر از سمت چپ و با یک ضربه سر دیدنی و محکم گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

*داور با احتساب سه دقیقه وقت‌ اضافه، پایان بازی در نیمه اول را اعلام کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: ضربه سر عمر خربین مهاجم شماره ۷ سوریه به شکل بسیار خطرناکی از روی دروازه اردن به بیرون رفت تا بهترین فرصت برای گلزنی سوریه از دست برود.

نتیجه زنده/ سوریه صفر - اردن ۲

دقیقه ۵۴: ابراهیم آلما دروازه‌بان سوریه شوت زمینی بازیکن اردن را دفع کرد که در ادامه مدافع سوریه چیزی نمانده بود که با ضربه سر به اشتباه دروازه خودی را باز کند که این توپ با خوش‌شانسی سوریه از کنار دروازه به کرنر رفت.

دقیقه ۷۱: شوت محکم عمر خربین از پشت محوطه جریمه اردن با عکس‌العمل سریع دروازه‌بان حریف مواجه شد و توپ به کرنر رفت.

*داور سوت پایان بازی را پایان چهارم دقیقه وقت‌ اضافه نیمه دوم به صدا در آورد.

با این نتیجه اردن ۶ امتیازی شد و به عنوان اولین تیم صعودکننده به مرحله حذفی لقب گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما