شناسهٔ خبر: 30527403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فوری؛ تماس بایرن مونیخ با پاری سن ژرمن برای خرید رابیو در ژانویه

مهدی آزادی

مونیخی‌ها در آخرین لحظات قصد دارند شانسشان را امتحان کنند. یک هایجک در راه است؟

صاحب‌خبر -

طرفداری - بایرن مونیخ اخیرا رسما با پاری سن ژرمن برای بررسی وضعیت خرید آدریان رابیو، هافبک فرانسوی این تیم تماس گرفته است.

به گزارش رادیو RMC فرانسه، مزایده رابیو ادامه دارد. بایرن مونیخ اخیرا به طور رسمی در تماس با پاری سن ژرمن وضعیت جذب رابیو را جویا شده است. مونیخی‌ها خواهان به خدمت گرفتن رابیو در ژانویه هستند. حسن صالح حمیدزیچ این تماس را برقرار کرده است. بایرن مایل است بر سر رقم معقولی با پاریسی‌ها برای خرید رابیو در ژانویه به توافق برسد. اگر این طور نشد، مونیخی‌ها تمام تلاششان را خواهند کرد تا رابیو را در پایان فصل به طور رایگان جذب کنند.

بایرن مونیخ تماس‌هایی هم با اطرافیان رابیو داشته است. توپ هم اکنون در زمین رابیو و ایجنتش است. پاری سن ژرمن از پیشنهاد بایرن مونیخ استقبال می‌کند چون این یعنی در ازای رابیو رقمی هر چند اندک دریافت خواهد کرد که بهتر از جدایی رایگان او در تابستان است. بارسا اما رابیو را با انتقالی آزاد می‌خواهد.

گفتنی است رابیو و مادرش اخیرا با بارسلونا بر سر قراردادی 5 ساله به ارزش 50 میلیون یورو و 10 میلیون یورو پاداش امضای قرارداد به توافق رسیدند اما ظاهرا هیچ چیزی امضا نشده است. بنابراین تا زمانی که خبر رسمی اعلام نشده، هر چیزی ممکن است. باید دید بایرن مونیخ، رابیو را از بارسا هایجک می‌کند یا خیر. بیلد نیز این خبر را تایید کرده و می‌گوید یوونتوس هم همین کار را انجام داده است.

نظر شما