شناسهٔ خبر: 30520248 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

قائم مقام جمعیت عمل اسلامی بحرین در بیرجند:

انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید برای آن هزینه کرد

قائم مقام و دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین با بیان اینکه این انقلاب ادامه دارد گفت: باید برای بقای انقلاب اسلامی ونظام اسلامی تلاش بسیار کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شیخ عبدالله صالح  شامگاه چهارشنبه در همایش بین المللی 40سال مبارزه با اسلام آمریکایی در بیرجند اظهار داشت: از زمانی که انقلاب شکل گرفت همه در ایران و کشورهای دیگر هم از این انقلاب بهره بردیم زیرا قبل از انقلاب همه از رفتن به مساجد و حجاب منع می‌شدند اما انقلاب سبب امنیت شد.
 
قائم مقام و دبیر کل جمعیت عمل اسلامی بحرین گفت: ارزش  انقلاب این است که اگر این انقلاب را نداشتید مشکلات زیادی را داشتیم و خیلی جان ها و مال های خود را از دست می دادند زیرا قطعا زیر سلطه استکبار بودیم.
 
وی با بیان اینکه در چهره شما  ایرانیان آرزوهای بلندی را می‌بینم  بیان داشت: این انقلاب ادامه دارد  تا به رهبری امام خامنه‌ای به دست امام زمان برسد و ما امروز در نعمت بزرگی هستیم و ان نعمت این است که جمهوری اسلامی را داریم و باید هرچه داریم خرج کنیم تا این نظام بماند.
 
سید حسن حاج یحیی از فعالان فرهنگی شهرک فوعه کفریا کشور سوریه هم اظهار داشت: ما در سوریه و لبنان و بحرین پیروز شدیم و دشمن فهمیده است که دیگر در جنگ نظامی نمی تواند بجنگد .
 
وی با بیان اینکه شما امروز نباید فریب دشمنان را بخورید بیان داشت:  امروز چیزی که مانده است جنگ اقتصادی و فرهنگی است و باید مبارزه کنیم .
 
فعال فرهنگی شهرک فوعه وکفریا گفت: رسانه و تفرقه دو سلاحی بود که علیه ما در سوریه استفاده کردند.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما