شناسهٔ خبر: 30516973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعال فرهنگی سوری:

شریک شادی مردم ایران در جشن چهل سالگی انقلاب هستیم

فعال فرهنگی سوری با بیان اینکه ما کلمه به کلمه سخنان امام خامنه‌ای را پیگیری می‌کنیم، گفت: من امروز به ایران آمدم تا بگویم مردم مقاوم سوریه شریک شادی مردم ایران در جشن چهل سالگی انقلاب هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حسن حاج‌یحیی امشب در همایش بین‌المللی ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی، به حضور خود در کشور ایران اشاره کرد و اظهار داشت:  در تمام مباحث زندگی از جمهوری اسلامی الگو گرفتیم.

وی افزود: اکنون در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن هستیم که باید در این جنگ نیز مقاومت داشته باشیم.

حاج‌یحیی اضافه کرد: متأسفانه در راستای نقشه‌های دشمن عده‌ای به حمایت از آمریکا پرداخته و فریب دشمن را خورده و گروه گروه شدند.

فعال فرهنگی سوری با اشاره به وضعیت وخیم شهرک‌های فوعه و کفریا، مطرح کرد: این منطقه سه سال تحت محاصره کامل بوده و هر هفته یک بار هواپیمایی از دولت از فاصله هزار متر اندکی نان برای مردم می‌فرستاد تا مردم فقط زنده بمانند.

حاج‌یحیی با تأکید بر اینکه قوت و شجاعت مردم سوریه الهام‌گرفته از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: مردم سوریه علی‌رغم جنگ چندساله در این کشور عزاداری‌های خود را برگزار می‌کنند که این قدرت و پشتوانه از مردم مسلمان ایران و ولایت فقیه نشأت گرفته است.

اتحاد و مقاومت؛ رمز پیروزی

وی رمز پیروزی مردم یمن، لبنان و بحرین را اتحاد و مقاومت مردم این کشورها دانست و خطاب به آزادی‌خواهان جهان به ویژه ملت ایران، متذکر شد: فریب دشمن را نخورید چون این اتفاق باعث می‌شود همان بلایی که بر سر مردم سوریه آمده بر سر شما هم بیاید.

وی با بیان اینکه ما کلمه به کلمه سخنان امام خامنه‌ای را پیگیری می‌کنیم، اضافه کرد: من امروز به ایران آمدم تا بگویم مردم مقاوم سوریه شریک شادی مردم ایران در جشن چهل سالگی انقلاب هستند.

انتهای پیام/ر

نظر شما