شناسهٔ خبر: 30516338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شریعتی تاکید کرد:

ضرورت ارائه خدمات پژوهشی، علمی و درمانی توسط جمعیت هلال احمر

استاندار خوزستان، گفت: باید علاوه بر خدمات اجرایی، خدمات پژوهشی، علمی، درمانی جمعیت هلال احمر و خیرین گسترده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی»، امروز (چهارشنبه 19 دی) در همایش تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر خوزستان که در سینما هلال اهواز برگزار شد، یکی از مبناهای آفرینش را رسیدن به کمال دانست و اظهار کرد: کمال و نیکی، با انجام کار خیر میسر می شود، فلسفه وجودی رسیدن به کمال کمک به همنوع، امدادرسانی و همراهی است.

 

استاندار خوزستان، با بیان اینکه از فلسفه‌ های ایجاد خلقت و تلاش جهت رسیدن به کمال، می توان به سبقت و رقابت در کار خیر و انجام کارهای خداپسندانه اشاره کرد، افزود: یکی از هدف ‌های اصلی و فلسفه‌ های وجود جمعیت هلال احمر کمک و امدادرسانی به همنوعان است.


وی با اشاره به اینکه کمک به همنوع و تلاش جهت به خیر رساندن آنها فارغ از مرزها یک سیاست کلی و اساس جمعیت هلال احمر است، تصریح کرد: این سازمان با ابتکار عمل و جدیت به این امر همت گماشته‌ است.

 

وی با بیان اینکه کار عظیم و بزرگی که جمعیت هلال احمر خوزستان در کمک ‌رسانی به زلزله‌ زدگان کرمانشاه و سرپل ذهاب انجام داد بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: خوزستان جزو نخستین استان ‌‌ها برای کمک رساندن به زلزله ‌زدگان کرمانشاه بود.

 

شریعتی، با اشاره به اینکه کمک ‌رسان اصلی در این حادثه مردم خوزستان بودند که جمعیت هلال احمر زحمت این کار را بر عهده داشت، بیان کرد: جمعیت هلال احمر در حوزه مختلف از جمله در حوزه جوانان، فرهنگی، ورزشی و امکاناتی که در اختیار عموم قرار داده‌ اند که این اقدامات جزو کارهای ماندگار است.

 

وی با تأکید بر اینکه باید علاوه بر خدمات اجرایی، خدمات پژوهشی، علمی و درمانی جمعیت هلال احمر و خیرین گسترده شود، عنوان کرد: باید بتوانیم از منابع موجود حداکثر استفاده و بهره‌ وری را داشته باشیم و همان‌ گونه که جمعیت هلال احمر برای خدمات حد و مرز ندارد، به همه حوزه‌ ها نیز می ‌تواند وارد شود.

 

نظر شما