شناسهٔ خبر: 30512425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندارخوزستان:جمعیت هلال احمر درخدمات پژوهشی وعلمی ورود کند

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: جمعیت هلال احمر باید علاوه بر انجام خدمات اجرایی دراجرای خدمات پژوهشی و علمی نیز ورود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در همایش استانی تجلیل از داوطلبان و خیران و آیین گرامیداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر خوزستان در محل سینما هلال اهواز بیان کرد: مهم ترین هدف جمعیت هلال احمر فارغ از بحث قومیت و دین و مذهب کمک رسانی و امدادرسانی به مردم است.
وی افزود:خوزستان جزو نخستین استانی هایی بود که برای خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه ورود کرد و مردم استان نیز در کمک به منطقه زلزله زده کرمانشاه به خوبی کمک عمل کردند.

** مجمع خیران درخوزستان تشکیل می شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نیز گفت: مجمع خیران به زودی در خوزستان تشکیل می شود و هلال احمر خوزستان نیز در این مجمع مشارکت، و آماده کمک رسانی به افراد نیازمند است.
علی خدادادی افزود: داوطلبان هلال احمر با حضور در این مجمع امکان حضور در عرصه های بیشتر خدمات رسانی به نقاط مختلف خوزستان را خواهند داشت.
وی گفت: در حاشیه شهرهای خوزستان افراد زیادی زندگی می کنند که از حداقل های زندگی نیز محروم هستند و تشکیل مجمع خیرین در کاهش محرومیت های خوزستان بسیار موثر است.
وی ادامه داد:داوطلبان هلال احمر با اقدامات خوبی خود توانسته اند اعتماد عمومی را جلب کنند و این مهم باعث شده تا در هنگام بروز حوادث مردم نیز کمک کنند.
خدادادی افزود: با توجه به شرایط ویژه اقلیمی و صنعتی خوزستان انتظارات از داوطلبان هلال احمر این استان در امدادرسانی بیشتر است.این همایش با حضور معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در محل سینما هلال اهواز برگزار شد.
در این همایش جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، پزشکان و خیران این حوزه حضور داشتند و از داوطلبان نمونه تقدیر شد.
7158/ 6037

نظر شما