شناسهٔ خبر: 30507156 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

استقلال با یک برد شیرین به تعطیلات نیم‌فصل رفت

ايسنا : تیم فوتبتل استقلال در آخرین دیدار خود رد نیم فصل، سپاهان را شکست داد.

صاحب‌خبر -

در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود و در پایان توانست با ارائه یک بازی برتر سه بر صفر حریفش را شکست دهد و علاوه بر بهبود رکورد گلزنی شرایط روحی‌اش را هم برای ادامه رقابت‌ها بهتر کند.

برای استقلال در این دیدار علی قربانی (۳) و جپاروف (۳۶ و ۴۷) گلزنی کردند.

نیمه نخست

دقیقه۳: پاس خوب فرشید اسماعیلی برای علی قربانی فرصت بسیار خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد و در ادامه قربانی با یک ضربه پای راست زیبا دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه ۲۷: حسین پاپی با یک حرکت زیبا دروازه استقلال را هدف قرار داد اما ضربه این بازیکن به اوت رفت.

دقیقه ۳۶: استقلالی ها پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه جپاروف با یک ضربه زیبا دروازه زردپوشان اصفهانی را باز کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: ضربه مهدی قائدی پس از برخورد به مدافع سپاهان به جپاروف رسید و در ادامه ضربه این بازیکن ازبکستانی وارد دروازه شد اما در ابتدا کمک داور به خاطر حضور علی قربانی پشت سر صدقیانی دروازه‌بان سپاهان اعلام آفساید کرد که فغانی نظر کمک خود را رد کرد و گل را سالم اعلام کرد.

دقیقه ۶۱: پشت محوطه جریمه استقلال مهرداد محمدی با یک ضربه محکم دروازه حسینی را هدف قرار داد که با واکنش بسیار خوب دروازه‌بان استقلال روبه رو شد.

دقیقه ۶۲: باز هم سپاهانی‌ها حرکت خوبی را آغاز کردند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای مروان حسین ایجاد کردند اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به اوت رفت.

دقیقه ۶۵: داریوش شجاعیان پشت محوطه جریمه دروازه سپاهان را هدف قرار داد که شوت او با دخالت دروازه‌بان سپاهان به کرنر رفت.

دقیقه ۷۸: ارسال توپ پشت مدافعان استقلال برای جلال الدین علی محمدی فرصت خوبی را برای این بازیکن ایجاد کرد اما ضربه پای راست او را حسینی مهار کرد.

ترکیب استقلال: وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی (۶۵ خسرو حیدری)، فرشید اسماعیلی (فرشید باقری) و علی قربانی (یعقوب کریمی)

ترکیب سپاهان: مهدی صدقیانی، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، مهدی رحیمی، سعید آقایی ( ۵۷ سعید آقایی)، علی کریمی، میلاد سرلک، جلال الدین علی محمدی، حسین پاپی(۵۷ رسول نویدکیا)، رضا میرزایی (۴۶ مهرداد محمدی) و ساسان انصاری

 

نظر شما