شناسهٔ خبر: 30495544 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

«سخنرانی ترامپ را تحریم کنید» داغ‌ترین هشتگ توییتر شد+ تصاویر

پیش از آغاز سخنرانی تلویزیونی شب گذشته دونالد ترامپ، هشتگی در توییتر منتشر شد که مردم آمریکا را به تحریم این سخنرانی تشویق می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، بعداز ظهر روز گذشته (سه شنبه) در آستانه سخنرانی تلویزیونی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا درباره لزوم ساخت دیوار مرزی مکزیک، هشتگی در رسانه‌های اجتماعی ترند شد که مردم را به تماشا نکردن این سخنرانی تشویق می‌کرد.

این هشتگ با نام «سخنرانی ترامپ را تحریم کنید» یا «#BoycottTrumpPrimeTime» به یکی از پربازدیدترین ترند‌های توییتری در آمریکا تبدیل شد و بسیاری از افراد مشهور و سازمان‌های مختلف به حمایت از این هشتگ پرداختند. آن‌ها از مردم آمریکا درخواست کردند که ساعت ۹ شب سه شنبه سخنرانی تلویزیونی ترامپ را تماشا نکنند.

یک کمدین آمریکایی در حساب توییتر خود نوشت: همانطور که در برنامه تلویزیونی ام گفتم شبکه‌های تلویزیونی آمریکا نباید این سخنرانی نژادپرستانه و آمیخته با دروغ دونالد ترامپ را پوشش دهند. این سخنرانی فقط باید از شبکه فاکس نیوز (شبکه محبوب ترامپ) پخش شود. سخنرانی ترامپ را تحریم کنید.

هشتگ «سخنرانی ترامپ را تحریم کنید» ترند برتر آمریکا شد+ تصاویر

سازمان «moveon» نوشت: هم اکنون دونالد ترامپ در شبکه‌های تلویزیونی به سخنرانی می‌پردازد. سخنرانی او این حقیقت را تغییر نمی‌دهد که دیوار ۵ میلیارد دلاری او یک اقدام نژادپرستانه و بی فایده است. سخنرانی ترامپ را تحریم کنید.

«رشیده طلیب»، نماینده دموکرات میشیگان نوشت: به جای گوش دادن به گزافه گویی‌های ترامپ که احتمالا شامل اشتباهات زیادی هم هست، فکر کنم بهتر است این کتاب را بخوانم. سخنرانی ترامپ را تحریم کنید.

هشتگ «سخنرانی ترامپ را تحریم کنید» ترند برتر آمریکا شد+ تصاویر

همچنین برخی دیگر از سازمان‌ها فهرستی از دیگر برنامه‌های تلویزیونی که مردم آمریکا می‌توانند به جای سخنرانی ترامپ تماشا کنند، را منتشر کردند.

سازمان غیردولتی رسانه‌ای «گلاد» نوشت: با تحریم دونالد ترامپ، به نظر می‌رسد که شما به برنامه‌های دیگری برای تماشا نیاز دارید. در زیر تعدادی از فیلم‌ها و برنامه‌هایی که می‌توانید تماشا کنید را گردآوری کرده ایم.

یک کاربر دیگر با انتشار تصویری تمسخر آمیز از دونالد ترامپ نوشت: سخنرانی ترامپ را تحریم کنید؛ زیرا مزخرف است.

هشتگ «سخنرانی ترامپ را تحریم کنید» ترند برتر آمریکا شد+ تصاویر

«پادما لاکشمی»، مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی شبکه «براوو» هم در حساب توییتر خود به انتقاد از ترامپ پرداخت و نوشت: هیچ کس نیازی ندارد یک ساعتِ تمام به اظهارات نژادپرستانه‌ ناخوشایند یک مرد خرفت گوش دهد، در حالی که ۳۸ میلیون آمریکایی در حال از دست دادن برنامه کوپن غذایی خود هستند و هزاران نفر دیگر از محل کار خود اخراج شده اند. سخنرانی ترامپ را تحریم کنید.

«ان کی جمیسین»، رمان نویس آمریکایی در توییتر خود نوشت: هزاران کارمند فدرال در خطر از دست دادن همه چیز خود هستند. افرادی که از برنامه کوپن غذایی استفاده می‌کردند، هم اکنون گرسنه هستند. من نمی‌خواهم به نظریه‌های توطئه و اظهارات نژادپرستانه ترامپ گوش دهم. او باید این کج خلقی هایش را تمام کند. سخنرانی ترامپ را تحریم کنید.

هشتگ «سخنرانی ترامپ را تحریم کنید» ترند برتر آمریکا شد+ تصاویر

رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در یک سخنرانی تلویزیونی بار دیگر از نمایندگان کنگره خواست که با بودجه ۵.۷ میلیارد دلاری او برای ساخت دیوار مرزی مکزیک موافقت کنند. تعطیلی دولت آمریکا امروز وارد نوزدهمین روز خود شد. این سومین تعطیلی دولت ترامپ از زمان ورود او به کاخ سفید محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما