شناسهٔ خبر: 30491905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز نیم فصل دوم لیگ یک

فینال زودرس با تقابل مربیان قرمز و آبی!/ مسابقه ۶ امتیازی در ته جدول

دیدارهای نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال روز پنجشنبه آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین رقابت‌ها تیم‌های دوم و چهارم جدول به مصاف یکدیگر می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای نیم فصل دوم لیگ دسته اول روز پنجشنبه آغاز می‌شود. در هیاهوی جام ملت‌ها و در حالیکه مسابقات لیگ برتر تعطیل است بازی‌های لیگ یک به روزهای آخر هفته منتقل شده تا بر تعداد تماشاگران این مسابقات افزوده شود. رقابت‌های لیگ یک هم جذابیت‌های خاص خود را دارد و تیم‌های پرهواداری چون، شاهین شهرداری بوشهر، ملوان، مس کرمان، قشقایی شیراز، فجرسپاسی و ... می‌توانند بازی‌های جذابی را رقم بزنند.

در  یکی از حسا‌س‌ترین بازی‌های  پنجشنبه تیم صدرنشین استقلال جنوب تهران( سرخپوشان پاکدشت) میزبان تیم کارون اروند خرمشهر است. شاگردان فرهاد کاظمی در ورزشگاه تختی میزبان تیم هومن افاضلی خواهد بود. کارون برای بقا در لیگ تلاش می‌کند و استقلال قرمزپوش! هم به دنبال قهرمانی و صعود به لیگ برتر است. استقلال جنوب اگر امتیاز از دست بدهد در هفته اول ممکن است جایگاه خود را از دست بدهد.

گل‌گهرسیرجان تیم دوم جدول هم میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود این یک فینال زودرس در نیم فصل دوم محسوب می‌شود. شاهین تیم رده چهارم جدول با محمود فکری خود را در قواره یک مدعی می داند هرچند فکری در نیم فصل یکی دو بار بخاطر مشکلات مالی از باشگاه جدا شد. گل‌گهرسیرجان هم می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند. بگوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس مقابل فکری مربی و کاپیتان سابق استقلال قرار می گیرد.

مس کرمان تیم سوم جدول به مصاف شهرداری ماهشهری خواهد رفت که سرمربی جدید خود را انتخاب کرده است. تقابل دست نشان با مجید نامجومطلق عضو سابق کمیته فنی استقلال تهران دیدنی است.  نامجو مطلق برای سامان دادن به وضعیت شهرداری ماهشهر سرمربی این تیم شده و باید بتواند این تیم محبوب جنوبی را از رده یازدهم جدا کند.

اکسین البرز به مصاف فجرسپاسی می‌رود. اکسین اگر چه در رده پنجم جدول است اما ۴ امتیاز کمتر از تیم چهارم جدول دارد! فجرسپاسی هم با توجه به امکانات و هزینه‌هایی که می کند از بودن در رده دهم جدول ناراضی نیست! 

الومینیوم اراک هم سرمربی و هم مدیرعاملش را تغییر داده است. فراز کمالوند با این تیم اراکی به لیگ برگشته و حسین خبیری از مسئولان باشگاه پرسپولیس حالا حضور در لیگ یک را به عنوان مدیرعامل تجربه خواهد کرد. آلومینیوم به مصاف شهرداری تبریز می‌رود که دیگر آن اقتدار گذشته را ندارد.

بادران تهران هم به مصاف نود ارومیه می رود هر دو تیم در نیم فصل اول حواشی زیادی داشتند. بخصوص بادران که خیلی‌ها تصور می‌کردند در این فصل در جمع مدعیان حضور داشته باشند اما در نهایت در رده هشتم جدول جا خوش کردند.

ملوان تیم آخر جدول هم برای بقا باید از تیم خونه به خونه امتیاز بگیرد. دیدار رفت دو تیم بدون برگزاری مسابقه به سود ملوان تمام شد اما اکنون اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه است و محمد احمدزاده هم هدایت ملوان را برعهده دارد. سرمربی هر دو تیم نسبت به دور رفت تغییر کرده‌ است. این بازی هم برای تیم‌های ته جدولی مهم و حساس است. این بازی ۶ امتیازی در ته جدول محسوب می‌شود. 

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته هجدهم لیگ یک: 



پنجشنبه ۲۰ دی ۹۷

بادران تهران- نود ارومیه – ساعت ۱۴- ورزشگاه نفت (تهرانسر) تهران

عبدالنبی پورخلف – رحیم حاجی پور – مرتضی شهریاری – مهدی اجاقی

ناظر: علی نقی مصطفی نژاد

فجر سپاسی شیراز- اکسین البرز– ساعت ۱۴- ورزشگاه پارس شیراز

احمد محمدی – امرالله طراح – عباس سعادت – وحید مالکی

ناظر: علیرضا رجبلو

گل‌گهر سیرجان- شاهین شهرداری بوشهر  – ساعت ۱۴- ورزشگاه امام علی سیرجان

حسین زیاری – محمدعلی رضایی – رضا درویشی – عباس صادقی

ناظر: صفدر احمدی

استقلال جنوب تهران- کارون اروند خرمشهر  – ساعت ۱۴- ورزشگاه پاس قوامین تهران

محمدباقر پورباقر – احمد کاظم لو – رامین بابایی – مهدی نجار

ناظر: امیربهرام حسینی

شهرداری ماهشهر - مس کرمان  – ساعت ۱۴- ورزشگاه شهدا ماهشهر

کیوان علیمحمدی – میلاد قاسمی – یدالله کلوندی – علی صباحی

ناظر: محمد امیری

 

مس رفسنجان -قشقایی شیراز – ساعت ۱۴- ورزشگاه شهدا رفسنجان

حسین زمانی – علی الفتی – موسی مه آبادی – فرزین تمیزی

ناظر: حبیب الله شیرازی

شهرداری تبریز -آلومینیوم اراک  – ساعت ۱۴- ورزشگاه اختصاصی (شهرداری) تبریز

رضوان سرشار – محمد شاکر – بابک قلی زاده – فرهاد امینی

ناظر: صادق نوری

ملوان بندر انزلی -خونه به خونه مازندران  – ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی انزلی

محمدحسین ترابیان – حافظ عظیمی – بابک خسروی – حامد صادقی جو

ناظر: رامین عرفانیان

انتهای پیام/

 

نظر شما