شناسهٔ خبر: 30481834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وضعیت توزیع گوشت و مرغ منجمد در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی می‌شود

R41452/P/S6,69/CT11

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عاملینی که صنعت و معدن برای توزیع گوشت معرفی می‌کنند مورد وثوق و دلسوز مصرف‌کننده نبوده و دنبال سود خودشان هستند، گفت: معرفی عاملین توزیع گوشت از روز شنبه به سازمان جهاد کشاورزی محول می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جعفر گوهرگانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روزهای گذشته برای نخستین بار گوشت منجمد گوسفندی به استان وارد کردیم، اظهار داشت: متأسفانه عاملینی که صنعت و معدن برای توزیع گوشت معرفی می‌کنند مورد وثوق و دلسوز مصرف‌کننده نبوده و دنبال سود خودشان هستند.

وی افزود: طبق بررسی‌ها صنعت و معدن در یک شهرستان 100 هزار نفری یک عامل معرفی کرده و همه دو تن گوشت قرمز سهمیه این شهرستان در یک نقطه توزیع می‌شود این در حالی است که زمانی می‌توانیم بگوییم گوشت توزیع کرده‌ایم که پراکندگی عامل داشته باشیم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه نیاز به نظارت مستمر بر بازار وجود دارد، گفت: با توجه به نوسانات قیمت گوشت و مرغ در بازار بخشی از نیاز مصرف‌کنندگان توسط شرکت پشتیبانی دام از طریق مرغ و گوشت منجمد و گوشت گرم وارداتی تامین می‌شود.

گوهرگانی با اشاره به اینکه تا امروز اداره صنعت و معدن وظیفه معرفی عاملین توزیع گوشت را به عهده داشت، عنوان کرد: برای دسترسی آسان مصرف‌کنندگان در اقصی نقاط استان از روز شنبه معرفی عاملین متعهد بر اساس سیاست تنظیم بازار توسط سازمان جهاد کشاورزی استان و در شهرستان‌ها توسط مدیریت‌های جهاد کشاورزی به شرکت پشتیبانی دام  انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه صنعت و معدن هم باید بر اساس معرفی‌نامه جهاد کشاورزی بازرس مقیم هر عامل را به شرکت پشتیبانی دام معرفی کند، گفت: شرکت پشتیبانی دام هم بعد از معرفی عاملین توسط سازمان جهاد کشاورزی  و مدیریت‌های جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها و معرفی بازرس توسط صنعت و معدن، نسبت به تحویل میزان سهمیه هر شهرستان اقدام و لیست استفاده‌کنندگان از این توزیعات به معاونت اقتصادی استانداری داده شود.

انتهای پیام/ن

نظر شما