شناسهٔ خبر: 30460448 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

دستگیری زورگیر تحت تعقیب در مرکز تعویض پلاک

عصر خودرو- سرپرست کلانتری ۱۷۷ خاورشهر از دستگیری زورگیر تحت تعقیب پلیس در مرکز تعویض پلاک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرگرد خلیل احمدی دراین باره گفت: درپی وقوع چند فقره زورگیری در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 177 خاورشهر، شناسایی و دستگیری زورگیر در دستورکار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری این فرد گفت: ماموران در پایش های اطلاعاتی به یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار مشکوک شده و این فرد را تحت نظر قرار دادند.

رییس کلانتری 177 خاورشهر با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این فرد از مدت ها قبل تحت تعقیب پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز بود، گفت: با شناسایی سارق زورگیر، ماموران مدتی وی را تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه مطلع شدند او قصد تعویض پلاک خودروی خود را داشته و در مرکز تعویض پلاک است.

احمدی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهم به مرکز تعویض پلاک خودرو اعزام شدند، گفت: ماموران در یک عملیات پلیسی این فرد را  دستگیر و خودروی وی را توقیف کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: این فرد پس از انتقال به کلانتری در همان بازجویی اولیه به چهار فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دانلود با کیفیت

نظر شما