شناسهٔ خبر: 30434168 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشدار ائتلاف سائرون عراق به آمریکا درباره حضور نظامیانش در خیابان‌های بغداد

ائتلاف سائرون عراق با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حضور نظامیان آمریکایی در خیابان‌های بغداد درباره تکرار این رفتار تجاوزکارانه هشدار داد.

صاحب‌خبر -

هشدار ائتلاف سائرون عراق به آمریکا درباره حضور نظامیانش در خیابان‌های بغدادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ناس‌نیوز، حمدالله الرکابی، سخنگوی ائتلاف سائرون در مجلس عراق دیروز شنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار توضیح دولت این کشور به مردم در خصوص حضور نظامیان آمریکایی در خیابان المتنبی در بغداد شد.

الرکابی گفته است رسانه‌های عراقی گزارش داده اند شماری از نیرو‌های آمریکایی صبح جمعه گذشته در خیابان‌های بغداد به ویژه در خیابان المتنبی به گشت‌زنی مشغول بوده‌اند. این مسئله چالشی در برابر اراده ملی و نقض حاکمیت عراق به شمار می‌رود و نشان دهنده چهره زشت دولت آمریکا و ناقض همه قوانین و مقررات بین المللی است.

الرکابی در ادامه این بیانیه گفته است: ما ضمن محکوم کردن و اعلام مخالفت با این رفتار، در خصوص تکرار این رفتار تجاوزکارانه به نظامیان [آمریکایی] هشدار می‌دهیم. از دولت عراق می‌خواهیم مسئولانه عمل کند و به ملت عراق در خصوص این رویداد که از نظر همه نیرو‌های ملی و مخلص مردود است، توضیح دهد.

انتهای پیام/

نظر شما