شناسهٔ خبر: 30402263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جانشين رييس و معاون اجتماعي دانشگاه :

در حوزه پزشکي از برنامه ششم توسعه جلوتر هستيم

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- با وجود تحريم ها و دشمني ها در حوزه هاي نانو ، انرژي هسته اي ، سلولهاي بنيادي و پزشکي جزو نخستين هاي جهان هستيم.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، در مراسم تجليل از دانشجويان برترعلمي و پزوهشي شاهد و ايثارگر دانشگاههاي علوم پزشکي منطقه يک کشور عنوان شد، در حوزه پزشکي از برنامه ششم توسعه جلوتر هستيم.

دکتر رنجبران جانشين رييس و معاون اجتماعي دانشگاه در مراسم تجليل از دانشجويان برترعلمي و پژوهشي شاهد و ايثارگر دانشگاههاي علوم پزشکي منطقه يک کشور اظهار داشت :با وجود تحريم و دشمني ها در حوزه هاي نانو ، انرژي هسته اي ، سلولهاي بنيادي و پزشکي  جزو نخستين هاي جهان هستيم.

وي ادامه داد: با اقدامات پيشگيرانه و بهداشتي که طي سالهاي بعد از انقلاب انجام شده شاخص اميد به زندگي در زنان قبل از انقلاب از 53 سال به 83 سال و در مردان به 79 سال رسيده است .

دکتر رنجبران با تاکيد بر اين نکته که اماده کردن بستر رشد براي ارتقاي دانشجويان وظيفه دانشگاه هست و دانشجويان نيز بايد  در فضاي مناسب دانشگاه به تحصيل علم و دانش بپردازند به ويژگي هاي دانشجوي خوب از نظر مقام معظم رهبري اشاره کرد وگفت:خوب درس خواندن ، ورزش کردن و تهذيب نفس از شاخصه هاي دانشجوي خوب و موفق است.

همچنين آقاي زيبافر رييس بنياد شهيد و ايثارگر شهرستان ساري  با اشاره به تلاشها و خدمات دست اندرکارن اموزش اظهار داشت : جاي خرسندي است در جامعه اي زندگي مي کنيم که نه تنها شهدا و ايثارگري فراموش نشده بلکه به ايثارگراني که براي بالندگي خود و کشور تلاش مي کنند توجه مي شود.

 گفتني است در اين مراسم که اقاي دکتر گدازنده معاون اموزشي دانشگاه و دکتر رنجبر مدير  ستاد شاهد و ايثارگر دانشگاه و ساير مديران شاهد و ايثارگر دانشگاههاي علوم پزشکي گلستان ، سمنان ، شاهرود ، بابل و گيلان حضور داشتند از 17 تن از دانشجويان شاهد و ايثارگر که در حوزه هاي علمي و پژوهشي حايز رتبه هاي برتر شدند تقدير و تجليل شد.

 

نظر شما