شناسهٔ خبر: 30383508 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال بانوان؛ پایان شکست ناپذیری حفاری اهواز پس از ۲۰ هفته

حامد اسماعیلی

روند شکست ناپذیری تیم فوتسال حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال بانوان پس از ۲۰ هفته به دست پالایش نفت آبادان پایان یافت. حفاری صدرنشین در آبادان دربی فوتسال بانوان خوزستان را واگذار کرد تا رقابت بر سر کسب چهارمین و آخرین سهمیه صعود به پلی آف بین پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان داغ بماند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در روز استراحت تیم نامی نو اصفهان، تیم حفاری خوزستان، صدرنشین رقابت‌ها در آبادان برابر پالایش نفت تن به شکست داد و برای نخستین بار در این فصل و پس از ۲۰ بازی طعم شکست را چشید.

در این مسابقه تیم حفاری اهواز گرچه با گل سحر پاپی از پالایش نفت آبادان پیش افتاد اما دو گل از سهیلا ملمولی و یک گل از سپیده زرین راد سبب شد پالایش نفت فاتح دربی خوزستان شود و با این برد، امید خود به چهارم شدن در جدول پایانی و صعود به پلی آف را زنده نگه دارد.

پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان بر سر کسب عنوان چهارم لیگ و رسیدن به پلی آف رقابت دارند و پیروزی امروز پالایش نفت بر حفاری از یک سو و برد قاطع ۸ بر صفر تیم مس رفسنجان برابر دریژنو فرخ شهر در بازی همزمان سبب شد مس همچنان با یک امتیاز بیشتر از نفت آبادان تیم چهارم باشد و سرنوشت دو تیم بازی‌های هفته پایانی مشخص شود.

تیم رده سومی دخنران کویر مس کرمان در مسابقه برابر پویندگان صنعت فجر شیراز ۴ بر یک به پیروزی رسید. در این بازی فاطمه ارژنگی، نرجس کریمی نسب، نجمه کریمی نسب و پریوش خلیلی برای دختران کویر گلزنی کردند تا تیم کرمانی آماده بازی با نامی نو اصفهان در پلی آف شود.

در مشهد تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی ۳ بر صفر مغلوب پارس آرای شیراز شد. تیم مشهدی که شرایط بحرانی و سختی را در لیگ سپری کرده است از ۱۹ بازی خود فقط در ۳ بازی نباخته است و از این نظر تنها از تیم قعرنشین استقلال ساری شرایط بهتری دارد.

در دربی شمال، تیم استقلال ساری ۴ بر صفر برابر شهرداری رشت شکست خورد و همچنان در قعر جدول رده بندی باقی ماند تا به دسته اول سقوط کند. استقلال ساری امسال علاوه بر رویارویی با مشکلات مالی از نظر حاشیه‌ای نیز آسیب بسیاری دید و دچار کمبود بازیکن نیز بود.

در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر جایگاه تیم‌های حفاری خوزستان، نامی نو اصفهان و دختران کویر مس کرمان در رده‌های اول تا سوم تثبیت شده است و تیم چهارم لیگ و صعود کننده به پلی آف از میان یکی از دو تیم پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان تعیین می‌شود.

نظر شما