شناسهٔ خبر: 30381384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یک روز درخشان برای ورزش بانوان استان کرمان

خبرگزاری صداوسیما

در رقابتهای لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور ، همه تیم های کرمانی امروز خوش درخشیدند و هر 12 امتیاز ممکن را برای هم استانی های ورزش دوست خود به ارمغان آوردند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کرمان در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ، تیم های بانوان شهرداری سیرجان و بانوان شهرداری بم امروز به ترتیب مقابل دو تیم اصفهانی بانوان ذوب آهن و یک روز درخشان برای ورزش بانوان استان کرمان
بانوان فولاد مبارکه به پیروزی رسیدند تا دست اصفهانی‌ها درمصاف با کرمانی‌ها خالی بماند.

در یکی از این رقابت ها تیم بانوان ذوب آهن اصفهان امروز در سیرجان مهمان بانوان شهرداری این شهر بود.

ذوبی ها که در 4 بازی گذشته خود پیروز میدان بودند در رقابت با سیرجانی ها شکست را پذیرفتند و با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کردند.
در دیگر دیدار این هفته ، تیم بانوان شهرداری بم و بانوان فولاد مبارکه در اصفهان به مصاف هم رفتند ، در این دیدار فولادی ها نیمه نخست را با یک گل به نفع خود رقم زدند اما بانوان شهرداری بم درنیمه دوم بازی را به دست گرفته و با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان بردند تا روند پیروزی هایشان در لیگ همچنان ادامه داشته باشد. بانوان فوتبالیست بمی با این پیروزی ، شمار امتیازات خود را به 15 رسانده و همچنان مقتدرانه صدر جدول را در اختیار دارند. بمی ها با 28 گل زده و فقط یک گل خورده تهاجمی ترین خط حمله لیگ و یکی از قوی ترین خطوط دفاعی را دراختیار دارند و تا این مرحله از مسابقات توانسته اند تفاضل گل افسانه ای "مثبت 27" را برای همشهریان فوتبال دوست خود به ارمغان بیاورند. 
بانوان شهرداری سیرجان هم با پیروزی شیرین امروز جمع امتیازات خود را به 8 رساندند اما با توجه به نتایج سایر بازیها ، همچنان در رده هفتم جدول رده بندی لیگ باقی ماندند . دراین لیگ 12 تیم حضور دارند. 

نتایج کامل بازیهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به شرح زیر است : 

 
سپیدار قائم شهر صفر- پلایش گاز ایلام 5

ملوان بندر انزلی 4- راه یاب ملل سنندج صفر

سپاهان اصفهان 1- شهرداری بم 2

آذرخش تهران صفر- همیاری ارومیه 4

شهرداری سیرجان 3- ذوب آهن اصفهان صفر

خلیج فارس شیرازصفر- پارس جنوبی بوشهر یک

در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور هم بانوان کرمانی امروز خوش درخشیدند. در هفته بیست و یکم این لیگ امروز تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان با نتیجه ۴ بر ۱ مهمان خود تیم پویندگان صنعت فجر شیراز را شکست داد. بانوان فوتسالیست صنعت مس رفسنجان هم با یک پیروزی پرگل تیم دریژنو فرخ شهر را با نتیجه  ۹ بر صفر شکست دادند. 

نظر شما