شناسهٔ خبر: 30378003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

یک نفر برای هواداران استقلال شفاف‌سازی کند

سیدمهدی رحمتی حتماً از مسائل خاصی خبر دارد که می‌گوید امیدی به بهبود شرایط استقلال نیست.

صاحب‌خبر -
صراط:
مهدی رحمتی حتماً مشکلاتی را می‌داند که مردم و رسانه‌ها نمی‌دانند، اما چون خیلی شفاف حرف نمی‌زند و به قول معروف کلی گویی می‌کند، طبعاً هواداران استقلال نگران می‌شوند که قضیه از چه قرار است؟
به گزارش خبرورزشی، مصاحبه‌های امیرحسین فتحی و اعضای هیئت مدیره استقلال را که می‌خوانیم پر است از تعریف و تمجید از وزیر ورزش و... پس رحمتی قاعدتاً از موضوعی ناراحت است و یا از چیز‌هایی خبر دارد که مسئولان باشگاه خبر ندارند. حالت دوم هم این است که سیدمهدی با هماهنگی خود مدیران باشگاه مصاحبه می‌کند، چون بازیکنان استقلال هر روز می‌گویند ما را ممنوع‌المصاحبه کرده‌اند، اما رحمتی به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم نه تنها مصاحبه می‌کند که می‌گوید امیدی به بهبود شرایط استقلال نیست.
آیا ناراحتی کاپیتان به خاطر دیر رسیدن پول‌های اسپانسر است؟ آیا او این حرف‌ها را می‌زند که فتحی مستقیماً با وزارت و اسپانسر و... درگیر نشود؟ هرچه هست وقتی بزرگتر تیم می‌گوید امیدی به آینده نیست، طرفداران پرتعداد استقلال نگران می‌شوند و طبعاً وظیفه مسئولان باشگاه است که هم این نگرانی‌ها را برطرف کنند و هم به مردم توضیح بدهند که چرا کاپیتان تیم‌شان این‌قدر به آینده ناامید است؟
استقلال ۶ سال است که قهرمان لیگ نمی‌شود و حالا هم با صدر جدول فاصله دارد. با این حجم از ناامیدی سیدمهدی و با این مدلی که شفر بازیکن می‌خرد (الحاجی گرو و نیومایر، آقاخان، تیموری و...) قاعدتاً امسال هم نباید منتظر تصاحب جام بود. پارسال لااقل آبی‌ها به لطف تیام و گل‌های حساسی که زد جام حذفی را بالای سر بردند، اما امسال...
 

نظر شما