شناسهٔ خبر: 30361668 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش جالب رادوشوویچ به جدایی احتمالی بیرانوند از پرسپولیس

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید:«بازگشت ما به لیگ داستان زیبایی دارد.»

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم تمام سختی ها را پشت سر گذاشته و دیگر قرار نیست روزهای دشوار را تجربه کند زیرا پنجره نقل و انتقالاتی باز شده و حالا زمانی برای رسیدن به آرامش است. او گفت: «ما در حال بازگشت به ایران هستیم تا تمرینات را در کنار هم شروع کنیم. برنامه های تمرینی پیچده و سختی در انتظار ماست. فصل بدنسازی فرا رسیده و دیگر باید با دوران استراحتی که داشتیم، خداحافظی کنیم. ما می دانیم که چه می خواهیم و به خاطر رسیدن به هدف مان باید بهترین انگیزه ها را نشان بدهیم.»
او اضافه کرد: «داستان زیبایی برای نیم فصل دوم و بازگشت ما به لیگ رقم می خورد! پرسپولیس با 10 یا 11 بازیکن کل نیم فصل اول را سپری کرد و حالا زمان آن رسیده که با اضافه شدن چند بازیکن خوب و قدرتمند که کنار ما تمرین می کردند، تیم بهتری داشته باشیم. رقابت برای حضور در میدان می تواند از این به بعد، شکل جذاب تری به خود بگیرد و قدرت تیم مان نیز چند برابر بیشتر می شود. ما می خواهیم برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ شویم و به همین خاطر از هیچ فرصتی برای رسیدن به پیروزی های بیشتر کوتاه نمی آییم.»

این بازیکن در مورد احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از جمع سرخپوشان گفت: «من و علیرضا رفقای خیلی خوبی با هم هستیم و کنار هم تمرین می کنیم. تا به حال حتی یکبار هم نشده که مقابل هم قرار بگیریم زیرا موفقیت تیم از موفقیت های فردی مان اهمیت بیشتری دارد. دوست دارم او بماند و رقابت مان برای حضور درون دروازه ادامه داشته باشد اما این مسائل، کاملا شخصی است و نمی توانم به بیرانوند بگویم چه کار باید بکند. از سوی دیگر، من همیشه حاضرم که دروازه بان اصلی پرسپولیس باشم. هواداران به عملکرد من اعتماد دارند و می دانم اگر این بیرانوند هم از پرسپولیس جدا شود، می توانم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و جلوی نگرانی هواداران را بگیرم.»  
251 251

نظر شما