شناسهٔ خبر: 30354584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ايجاد توازن بين بخش هاي سياسي و اجرايي کرمان ضروري است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ايجاد توازن منطقي بين بخش هاي سياسي و اجرايي اين استان ضروري است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين حسن عليدادي سليماني روز چهارشنبه در ديدار با استاندار کرمان افزود: به نظر مي رسد در استان کرمان به بخش سياسي به طور جدي توجه شده و گاهي اوقات آنقدر پرحجم بوده که بخش اجرايي را تحت تاثير خود قرار داده لذا اميدوارم در اين حوزه نيز برنامه ريزي مناسبي در انجام شود.
وي از مردم کرمان به عنوان مردمي منطقي ياد کرد و ادامه داد: از آنجا که استانداري ها مي توانند در تنظيم سهم توجه به اجرا و سياست نقش داشته باشند، اميدواريم که آرام آرام کرمان به سمتي برود که در حوزه هاي مختلف بتوانيم از منطق موجود در بين مردم استفاده کرده و بپذيريم که چگونه نگاه هاي مختلف در کنار هم مي توانند به پيشرفت استان کمک کنند.
وي ادامه داد: اميدواريم با رويه و خلق و خوي مديريت اجرايي جديد کرمان، اين استان پهناور و ارزشمند بتواند در حوزه هاي مختلف پيشرفت مناسب را داشته باشد.
نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به اينکه کرمان در حوزه هاي تاريخي و مردمي داراي ارزش هاي فراواني است، ادامه داد: مديريت اجرايي کرمان فردي پرکار، دلسوز، پاي کار است.
حجت الاسلام عليدادي سليماني عنوان کرد: کشور در شرايط دشواري قرار دارد، دشمني ها نيز بسيار جدي و جنگ اصلي در حوزه اقتصادي است.
وي بر ايجاد تحول اقتصادي جدي در استان تاکيد کرد و ادامه داد: کرمان ظرفيت هاي بسيار خوبي براي توسعه اقتصادي و پيشرفت دارد.
امام جمعه کرمان گفت: توجه به دانشگاه ها يکي از راه هاي رسيدن به توسعه اقتصادي است و در اين رابطه استان کرمان از نظر کمي و تعداد دانشگاه ها در حد خوبي قرار دارد و بايد به کيفيت کار در اين دانشگاه ها توجه بيشتري صورت گيرد.
حجت الاسلام عليدادي سليماني اظهار داشت: کرمان يکي از شهرهاي تاريخي است و بايد به بافت تاريخي آن توجه ويژه اي شود.
وي ادامه داد: اميدواريم با توجه به محدوديت هاي منابع، شاهد تحولي در اين حوزه باشيم.
وي گفت: خشکسالي و کم آبي از بحث هاي جدي کرمان به شمار مي رود و انتظار مي رود که مديريت اجرايي استان به اين موضوع نيز حساسيت ويژه اي داشته باشند.
امام جمعه کرمان گفت: در استان کرمان بنگاه هاي اقتصادي زيادي وجود دارند و در گام اول بايد خير و برکات اين بنگاه ها به استان برسد و در پيشرفت کرمان نقش جدي داشته باشند.
امام جمعه کرمان عنوان کرد: مديريت اجرايي استان در حوزه هاي نظم و انضباط در جلسات، حضور جدي و مديريت کردن تمامي مباحث مهم استان توجه جدي دارد که جاي تقدير دارد.
حجت الاسلام عليدادي سليماني تاکيد کرد: به سهم خود در حوزه فرهنگ، شما را دلسوز و با برنامه مي دانيم و آن ميزان که سهم ما است را انجام مي دهيم زيرا اين هماهنگي و پيشرفت موجب ارتقاي استان، کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي شود.
وي از زحمات استاندار سابق کرمان نيز تقدير کرد و گفت: حضور جدي همه بنگاه هاي اقتصادي در استان يکي از اقدامات بسيار خوب وي بوده که لازم است نقاط ضعف احتمالي آن برطرف شود و اين طرح تداوم يابد.
3029/7440
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما