شناسهٔ خبر: 30354562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پورموسوی: انتظار داریم تیم ملی قهرمان جام ملت‌ها شود/ امیدوارم نسل طلایی را به فوتبال ایران معرفی کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: امیدوارم تیم ملی کشورمان بهترین عملکرد را در آسیا داشته باشد و به قهرمانی برسد.

صاحب‌خبر -

پورموسوی: انتظار داریم تیم ملی قهرمان جام ملت ها شود/ امیدوارم نسل طلایی را به فوتبال ایران معرفی کنمسیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هدایت تیم ملی جوانان بیان کرد: مذاکراتم با کمیته فنی و کمیته جوانان برای هدایت تیم ملی امید، هدف گذاری و سیاست‌های کلان حدود ۲-۳ ماه طول کشید و سرانجام با موافقت کمیته فنی و کمیته جوانان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب شدم.

او افزود: رده جوانان بسیار حساس است، زیرا باید روی انگیزه، توان بدنی، اهداف و ... بازیکنان کار کرد تا آنها بتوانند به فوتبال ایران کمک کنند. اسامی بازیکنان جدید تیم ملی را از طریق فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و قرار است تا آخر اسفند تمرینات را ادامه دهیم تا شاکله اصلی تیم را پیدا کنیم. درباره دستیارانم باید بگویم که اسامی تا حدودی مشخص است، اما تا زمانی که کمیته فنی و کمیته جوانان تایید نکند نام آن‌ها را رسانه‌ای نخواهم کرد.

پورموسوی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در راه جام ملت‌های گفت: امیدوارم تیم ملی بهترین عملکرد را در آسیا داشته باشد و انتظار داریم به قهرمانی برسد. با توجه به عملکرد تیم ملی در جام جهانی اگر بدشانسی نیاوریم، تیم خوبی داریم و می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. به نظر من پیش از اینکه بازیکن ستاره در تیم داشته باشیم، باید یک تیم هماهنگ را روانه جام ملت‌ها کنیم تا بتواند نتایج خوبی در آسیا بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در پایان گفت: امیدوارم در تیم ملی جوانان بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم نسل طلایی را به فوتبال ایران معرفی کنم.

بیشتر بخوانید:

دیدار تیم ملی فوتبال بانوان با تیم ملی جوانان

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و اردن

تیم ملی فوتبال بانوان در رتبه 58 جهان باقی ماند

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره جام ملت های آسیا

نظر شما