شناسهٔ خبر: 30351413 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

دلاوری:

به هیچ وجه با تئاتر لاکچری مخالف نیستم

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی فیلمبرداری سریال تلویزیونی "گشت پلیس" را پشت سر گذاشته و هم اکنون مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی "سالهای خوب خانه ما" ساخته احمد کاوری هستم. 

وی درباره نقش خود در سریال "سالهای خوب خانه ما" اضافه کرد: با توجه به گریمی که منتشر شده مشخصاً در این سریال نقش بسیار متفاوتی را ایفا می‌کنم و همین متفاوت بودن نخستین دلیل من برای پذیرفتن بازی در این پروژه بود.

بازیگر فیلم "چ" درباره زمان پخش این سریال تاکید کرد: واقعیت امر هنوز بخش زیادی از فیلمبرداری سریال باقی مانده و هم اکنون مشخص شده که این اثر از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود اما هنوز گروه زمان دقیقی را برای پخش در نظر گرفته اما آنچه مسلم است "سالهای خوب خانه ما" سال آینده پخش می‌شود.

وی درباره کم‌کاری خود در عرصه سینما اذعان کرد: پیشنهادات زیادی برای بازی در سینما داشتم اما متاسفانه یا پیشنهادات خوبی نبودند و یا اینکه مشغله کاری با دو سریال گشت پلیس و سالهای خوب خانه ما نتوانستم بازی در آنها را بپذیرم. البته مشخصاً فیلم "ترانه" به کارگردانی "مهدی صاحبی" را در صف اکران دارم اما در جشنواره فیلم فجر امسال غایب هستم.

بازیگر فیلم سینمایی "آزاد به قید شرط" درباره دوری خود از صحنه تئاتر اضافه کرد: آخرین باری که بازی روی صحنه تئاتر را تجربه کردم به یکسال پیش بر می گردد و اتفاقاً خیلی مشتاقم که همین امسال بار دیگر حضور روی صحنه را تجربه کنم. اتفاقاً پیشنهادات تئاتری همیشه زیاد است اما فرصت تمرین و اجرا به دلیل کارهای تصویری از من گرفته شده بود.

به هیچ وجه با تئاتر لاکچری مخالف نیستم/امسال در جشنواره فیلم فجر غایب خواهم بود///////////////////////چهارشنبه

وی با اشاره وضعیت بد تئاتر کشور تصریح کرد: این روزها تئاترهایی به نام تئاتر لاکچری مد شده که البته من اصلاً با آنها مخالف نیستم. به نظر من این نوع از تئاتر هم باید به بقای خود ادامه دهد و صد البته که طی چند سال گذشته مخاطب تئاتر به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده که خودش می‌تواند امیدوار کننده باشد.

دلاوری در همین راستا خاطرنشان کرد: همواره مشکلاتی در حوزه تئاتر وجود داشته که به هیچ هم حل نشده و تمام نمی‌شود. برخی در قبال تئاتر لاکچری اعتراضاتی دارند و من معتقدم آن نوع از تئاتر هم خوب است اما چه بهتر که به همه تئاترها بها و امکاناتی که به آثار لاکچری داده می‌شود ارائه شده تا همه بتوانند اثر دلخواه و مطلبشان را روی صحنه ببرند.

منبع:میزان

نظر شما