شناسهٔ خبر: 30345279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رقابت‌های ورزشی ویژه کارکنان ادارات دولتی استان در سنندج آغاز شد

در راستای اجرای برنامه‌های کمیته تخصصی فجر چهل و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رقابت‌های ورزشی ویژه کارکنان ادارات دولتی سطح استان کردستان از روز دوشنبه دهم دیماه به میزبانی سنندج آغاز شد

صاحب‌خبر -

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رقابت‌های ورزشی تحت عنوان جام کارکنان دولت به میزبانی سنندج آغاز شد.

این رقابت‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی فوتسال، والیبال، دارت، آمادگی جسمانی و ... در دو بخش بانوان و آقایان با حضور کارکنان و کارمندان ادارات دولتی مختلف سطح استان کردستان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اجرای برنامه‌های کمیته تخصصی المپیاد ورزشی فجر چهل استان برگزار می‌شود.

در نخستین روز از این رقابت‌ها که با برگزاری مسابقات فوتسال آغاز شد هشت تیم از ادارات کل سازمان نوسازی مدارس، صدا و سیما، زندان ها، محیط زیست، گمرک، ورزش و جوانان و تیم‌های بانک صادرات و فرودگاه سنندج حضور یافتند.

در پایان جام فوتسال کارکنان ادارات دولتی، بانک صادرات توانست با نتیجه سه بر یک صدا و سیما را شکست دهد، دیدار دو تیم فرودگاه و سازمان نوسازی مدارس با نتیجه تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید و اداره کل زندان‌ها با نتیجه شش بر دو تیم محیط زیست را مغلوب کرد و دیدار تیم‌های ورزش و جوانان و تیم گمرک به دلیل عدم حضور تیم گمرک سه بر صفر به سود ورزش و جوانان اعلام شد.

رقابت‌های ورزشی ویژه کارکنان ادارات دولتی هر ساله و با فرا رسیدن ایام مبارک فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری رقابت‌های ورزشی ویژه کارکنان ادارات دولتی استان در سنندج

نظر شما