شناسهٔ خبر: 30344261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ستاد تدبیر فوتبال برای لیگ برتری شدن فوتبال کرمان تشکیل شود

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: باتوجه به اهمیت موضوع و فرصت مناسبی که برای فوتبال استان به وجود آمده خواستار تشکیل ستادی به عنوان ستاد تدبیر فوتبال استان برای لیگ برتری شدن فضای فوتبال استان با محوریت استاندار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان استان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان کرمان، دکتر علی قرایی در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار داشت: الحمدالله جریان فوتبال در شریان های استان جاریست و چه در بحث بانوان و چه آقایان، هم اکنون تعداد ١٨ تیم در لیگ های کشور (فوتبال و فوتسال) داریم که به رقابت می پردازند و تنها ناتمام ما حضور در لیگ برتر فوتبال کشور می باشد که واقعا جای استان کرمان با این همه ظرفیت و پتانسیل در لیگ برتر خالیست.
وی افزود: در سفر جناب آقای تاج ریاست فدراسیون فوتبال به کرمان به اینجانب مأموریت داده شد که تمام شرایط ممکن را برای این مهم فراهم کنیم تا با استفاده از ظرفیت های قانونی امسال این اتفاق بیفتد.
دکتر قرایی با تاکید بر وحدت بین تمام ارکان لازم برای صعود یک تیم به لیگ برتر تصریح کرد: لازمه تحقق این مهم اتحاد و همکاری بین مسئولین استان، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال استان و مدیران سه باشگاه لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وی ادامه داد: اکنون که بعد از سال ها شرایط به سمتی رفته که دو تیم گل گهر و مس کرمان در کورس صعود هستند و می توان با یک برنامه ریزی درست و حساب شده در نیم فصل دوم، به فضل الهی و کمک و حمایت هواداران پرشورشان به لیگ برتر صعود نمایند بهترین فرصت است تا با بسیج امکانات استان بعد از هفت سال مجددا استان ما نماینده ای در لیگ برتر داشته باشد.

دکتر قرایی با اشاره به مسئولیت پذیری و تعهد از سوی همه متولیان در این جریان گفت: فقط کمی باید همه ما احساس مسئولیت داشته باشیم، از منیت ها پرهیز کنیم و از خود بگذریم و به معنای واقعی کلمه((ما))بشویم.
وی اضافه کرد: باید باشگاه ها هم در کنار هم باشند و به جای رقابت ناسالم به هم کمک کنند تا با رعایت ضوابط و قوانین در یک جو عادلانه و دوستانه در پایان فصل جشن صعود را در استان مان بگیریم.

۴۶

نظر شما