شناسهٔ خبر: 30343545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار کرمان: بهبود معیشت مردم در اولویت قرار دارد

R7860/P/S6,67/CT11

استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان به‌دلیل جو سیاسی غالب نتوانسته به موفقیت‌های لازم برسد گفت: در برطرف کردن مشکلات مردم و بهبود معیشت آنها نباید سیاسی برخورد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدایی صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با وی با تشکر از حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان در دوران سرپرستی استانداری کرمان و بعد از آن اظهار داشت: وجود امام جمعه کرمان نعمت بزرگی برای مردم کرمان است.

وی با بیان اینکه روحیه تعادل و همکاری نماینده ولی‌فقیه در استان باعث انجام اتفاقات خوبی در استان شده است گفت: توجه به مسائل فرهنگی و بحث اشتغال لازمه استان است و مسائل فرهنگی زیربنای هر فعالیت توسعه‌ای است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه از نظارت دقیق نماینده ولی‌فقیه در استان بر مسائل اداری استان استقبال می‌کنیم و مشروعیت کار خود را بر نظارت ایشان می‌دانیم عنوان کرد: نظارت ائمه جمعه در تمام شهرستان‌ها بسیار اهمیت دارد اما نباید در روش بیان مشکلات سلیقه‌ای عمل شود.

وی با بیان اینکه استان کرمان به‌دلیل جو سیاسی غالب نتوانسته به موفقیت‌های لازم برسد افزود: در حل مشکلات مردم و بهبود معیشت آنها نباید سیاسی برخورد کرد.

فدایی تصریح کرد: از هر فردی که به‌دنبال رفع مشکلات مردم به دور از سیاست است استقبال کرده و تا جایی که افراد سیاست را وارد مسائل کاری خود نکنند با آنها همکاری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای با تمام معین‌های اقتصادی در تهران برگزار کردیم و برنامه‌های خود را برای ادامه فعالیت در استان اعلام کردند گفت: البته تعدادی از معین‌های اقتصادی استان هنوز برنامه خود را اعلام نکرده‌اند و مجددا جلساتی در این رابطه برگزار می‌کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه رویه رزم‌حسینی استاندار سابق استان کرمان در بحث اقتصادی پیگیری می‌شود عنوان کرد: طرح‌ها و ایده‌های اجرا شده در زمان استاندار سابق کرمان ایده‌های خوبی بودند.

انتهای پیام/ح

نظر شما