شناسهٔ خبر: 30275822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

کرمان - ایرنا - پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مجمع نمایندگان کرمان تاکید دارد: حماسه نهم دی ماه نشان داد پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و محمدجواد فدائی و مجمع نمایندگان استان به مناسبت 9 دی ماه روز میثاق امت با ولایت پیام مشترکی صادر کردند.
در مطلع این پیام بعد از نام خدا آمده است، حضور مردم در سایه ولایت و وحدت، سرمایه عظیمی است که در اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) همواره بر آن تاکید شده است.
این پیام می افزاید، حماسه نهم دی ماه نشان داد پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است.
در ادامه آمده است، نهم دی ماه، مظهر نفوذ ناپذیری و تجلی و تبلور خروش انقلابی و خیزش ولایت مدارانه مردمی است که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و به هیچ اندیشه باطلی اجازه جولان نمی دهند.
این پیام می افزاید، در این ایام که با تحریم های ظالمانه و یک جانبه آمریکا مواجه هستیم، حضور در صحنه و حمایت از آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی و نمایش وحدت و یکپارچگی مسئولیتی صد چندان برای همه ما به شمار می رود.
در ادامه می خوانیم، مردم ایران اسلامی با حضور عظیم خود در حماسه نهم دی ماه و با جدا کردن راه خود از بیگانگان، پیروی از ولایت فقیه، استقلال و آزادی را فریاد زدند.
نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مجمع نمایندگان کرمان در این پیام چنین ادامه می دهند، هوشیار باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم و فارغ از همه عناوین و کلیشه ها، همه اسم ها و لقب ها، همه جناح ها و جریان ها، در حفظ میراث گرانمایه ای که با خون فرزندان این سرزمین و با جانبازی و ایثارگری به دست آمده بکوشیم.
این پیام می افزاید، در این فرصت مغتنم سالروز خلق این حماسه سرشار از بصیرت، آگاهی و ولایتمداری را گرامی داشته و ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی، از آحاد ملت فهیم و غیور ایران زمین به ویژه مردمان دیار کریمان برای حضور در گردهمایی نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دعوت می نمائیم.
3029/7440

نظر شما