شناسهٔ خبر: 30257049 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حجت الاسلام سالک در گفت‌وگو با تقریب مطرح کرد-19

پرونده «حماسه جاودان»| تجلی «وحدت امت» در حماسه 9 دی/ هدف دشمن از فتنه 88 اعتمادزدایی از نظام جمهوری اسلامی ایران بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مقابل اهداف دشمن، مثلثی با نام مثلث حضور مردم، رهبری و تطبیق با محتوای اسلام وجود دارد که وحدت امت را شکل می‌دهد.

صاحب‌خبر -
گروه جامعه خبرگزاری تقریب: مطمئن باشید که روز «نهم دیِ» هم در تاریخ ماند؛ نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در "سالگرد این حماسه"، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.

این سخنان رهبر معظم انقلاب 10 روز پس از تجدیدعهد تاریخی فرزندان انقلاب در سال 88 گواه دست برتر گفتمان انقلاب اسلامی بود که در گذار از هشت ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایند یک انتخابات پرچالش با حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی به آخر خط رسید.

در دی‌ماه 88 آتش زدن پرچم، خیام و هیأت‌های سیدالشهدا کار خود را کرده بود و سیل حضور مردم ایران در روزهای هفتم، هشتم، نهم و دهم دی‌ماه کار این جماعت را یکسره کرد و به تعبیر پیر انقلاب، پرچم راهنمای دیگران و روزی «متمایز» شد.

خبرگزاری تقریب در نهمین سالگرد پاسداشت حماسه 9 دی در قالب گفت‌و‌گوهایی به بررسی ابعاد مختلف آفرینش حماسه 9 دی و رابطه امام و امت و دلایل دشمن برای ایجاد تفرقه پرداخته است که در ادامه می‌آید:

حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در سال 88 اظهار داشت: استکبار جهانی 40 سال است که در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی از انجام هرگونه نقشه و توطئه‌ای کوتاهی نکرده، ولی در تمام موارد چه در شاخه نظامی، چه سیاسی و چه در سایر مسائل شکست خورده و باعث شده است، نفوذ جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در سطح جهانی به صورت روزافزون بالا رود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه استکبار جهانی در شاخه نظامی و سیاسی نتوانست کاری از پیش ببرد، لذا وارد جنگ نرم شد و جنگ تبلیغاتی به راه انداخت، این بدان معناست که ستادی را با حضور منافقین، سلطنت طلبها، بی بی سی و... تشکیل داد و سندی را برای تشدید بحران در داخل کشور جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد، تا این تشدید بحران‌ها تبدیل به اعتراضات اجتماعی شود و به خیال خودشان تجمعی با هدف براندازی نظام و انداختن ستون خیمه اسلام یعنی ولایت به راه اندازند.

حجت الاسلام سالک با تأکید بر اینکه دشمن سه هدف و شاخه  را در این زمینه دنبال می کند، گفت: اولین شاخه ای که دشمن دنبال می کند، اعتبارزدایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی با رویکرد گسترش مسائلی از جمله فساد، دومین شاخه اعتمادزدایی از نظام جمهوری اسلامی با رویکرد عدم کارآیی نظام جمهوری اسلامی و سومین شاخه هم عدم مشروعیت ولایت است؛ به عبارتی دشمن می خواهد بگوید که اگر می خواهید شرایط خوبی داشته باشید، باید دست از ولایت بردارید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه البته در مقابل اهداف دشمن هم یک مثلثی با نام مثلث حضور مردم، حضور رهبری و تطابق با محتوای اسلام وجود دارد که وحدت امت را به دنبال دارد، تصریح کرد: امید می رود در صحنه های جدید فضای مجازی هم، آنها شکست بخورند همچنانکه تا الان شکست خورده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما