شناسهٔ خبر: 30081781 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

موج چهارم تحریم‌ها شکست خواهد خورد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله با مجموعه اقدامات خصمانه آمریکا مقاومت و ایستادگی فعال است‌.

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه، امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیّت ملّی با تجلیل از نقش پیشکسوتان دفاع مقدس و شهیدان سرافراز استان خوزستان تصریح کرد: توان علمی، قدرت دفاعی و اقتدار منطقه‌ای ایران ناشی از تجربیات و دستیابی به راهبردهای بومی در دفاع مقدس است.

وی جوسازی و جنگ گسترده روانی علیه توان موشکی و نفود منطقه‌ای ایران را ناشی استیصال آمریکا ذکر کرد و افزود: تجربه جنگ تحمیلی به ما دیکته می‌کند که نه تنها نباید در این عرصه ذره‌ای عقب‌نشینی کنیم بلکه باید با تلاشی مضاعف توانمندی‌های بازدارنده خود را روز به روز تقویت و استحکام بخشیم.

وی اظهار کرد: پیروزی‌های درخشان ما در عملیات طریق القدس، ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس بعد از آن شکل گرفت که ما متحد و منسجم و با تصمیم قاطع برای دفاع مجهز شدیم و با در اختیار گرفتن زمان، جغرافیا، ابزار و روش‌های ابتکاری توانستیم برتری خود را در میادین نبرد رقم بزنیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شکست تحریم‌های آمریکا در دوره کارتر، کلینتون و اوباما گفت: موج چهارم تحریم‌های امریکا در دوره ترامپ با شکست خفت بارتری روبرو خواهد شد چرا که ملت ایران مصمم به ایستادگی است.

وی گفت: همانگونه که در حمله وحشیانه صدام به خوزستان تفکیکی میان قومیت‌های ساکن در این منطقه نشد و اولین شهدای مقابله با متجاوزان را عرب‌های خوزستان تقدیم کردند. در موج چهارم تحریم و جنگ اقتصادی آمریکا نیز هدف استکبار، ضربه زدن به همه ملت ایران است .

وی تاکید کرد: در مقاومت فعال در مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ پرشدت روانی آمریکا و اذنابش همه قشرها، گروه ها و اصناف و آحاد مردم باید وظیفه خود را تعریف کنند و متحد و منسجم تحت لوای ولایت، ظرفیت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی خود را به کار بگیرند تا از این پیچ تاریخی نیز با سربلندی و موفقیت عبور کنیم.


منبع:ایسنا

نظر شما