شناسهٔ خبر: 30081762 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تغییرات بنیادین در انتظار حریف آسیایی ایران

سرمربی اسلونیایی تیم ملی عراق به دنبال این است تا لیست بازیکنان خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا را با تغییراتی رو به رو سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"،  از اردوی تیم ملی عراق در قطر خبر می‌رسد که کاتانچ، سرمربی اسلونیایی این تیم به دنبال این است تا پس از پایان این اردو تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش برای جام ملت‌های آسیا به وجود آورد.


او که تیم کاملی را برای برگزاری این اردو به قطر نبرده از آمادگی و سطح فنی برخی بازیکنان حاضر رضایت کافی را ندارد و همین امر می‎‌تواند به ایجاد برخی تغییرات در لیست نهایی آن‌ها ختم شود.


خبر دیگر از اردوی یکی از حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا این است که جاستین مرام بازیکن دو رگه عراقی‌ها از بند مصدومیت رهایی یافته و می‌تواند این تیم را در ادامه راه همراهی کند. کاتانچ به دنبال این است بازیکنان جدیدی را به تیم ملی دعوت کرده و با بهره گیری از آن‌ها به موفقیت تازه‌ای در سطح قاره کهن دست پیدا کند. طارق همام و بشار رسن دو بازیکن عراقی حاضر در تیم‌های ایرانی هستند که با توجه به عملکردی که در این مدت داشتند به طور قطع راهی جام ملت‌های آسیا خواهند شد و در صورت صلاحدید کادرفنی تیمشان برابر تیم ملی ایران قرار خواهند گرفت.

نظر شما