شناسهٔ خبر: 30080265 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور رییس مجلس،

عملیات اجرایی 2 طرح عمرانی در بندرخمیر آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی مرحله دوم گازرسانی به شهر بندرخمیر و ساخت بلوار ساحلی این شهر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان عصرچهارشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این طرحها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله دوم گاز رسانی به شهر بندرخمیر در مدت 2 سال و با اعتبار 150 میلیارد ریال اجرا می شود.
رضا مدرس بیان داشت: با تکمیل این طرح جمعیت 15 هزار نفر شهر بندرخمیر به طور کامل از نعمت گازکشی بهره مند خواهند شد.
وی در خصوص پروژه بلوار ساحلی شهر بندرخمیر نیز گفت: این طرح به طور سه کیلیومتر و در سه مرحله اجرا می شود.
مدرس تصریح کرد: اعتبار اجرای این طرح 200 میلیارد ریال است که توسط شهرداری در مدت 18 آماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه 27 آذرماه به منظور یک سفر دو روزه به استان هرمزگان از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد این استان شد.
علی لاریجانی صبح امروز به منظور شرکت در نشست شورای اداری شهرستان جاسک و بازدید از سواحل مکران، بندرعباس را به مقصد جاسک ترک کرد.
لاریجانی امروز پس از اتمام برنامه هایش در شهرستان جاسک در شرق، به بندرخمیر در غرب استان هرمزگان سفر کرد.
آغاز ساخت مرحله دوم بندرچند منظوره بندرخمیر، مرحله دوم گاز رسانی شهری و ساخت بلوار ساحلی بندرخمیر از جمله برنامه های سفر رییس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان بود.
طبق برنامه اعلام شده رییس مجلس شورای اسلامی پس از پایان برنامه ها در بندرخمیر به بندرلنگه سفر می کند و نشستی با علما و نخبگان در این شهرستان خواهد داشت.
لاریجانی روز پنجشنبه در ادامه سفر به بندرلنگه چند طرح نیز افتتاح خواهد کرد و آخرین برنامه وی شرکت در نشست شورای اداری استان هرمزگان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور فعالان اقتصادی است.
شهرستان جاسک در 300 کیلومتری شرق ، بندرخمیر در 70 کیلومتری و بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
6048/ 7198

نظر شما