شناسهٔ خبر: 30080058 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

نتیجه بررسی لایحه CFT به زودی اعلام می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه CFT در دستور کار شورای نگهبان قرار دارد و به زودی این نتیجه را اعلام خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه CFT در دستور کار شورای نگهبان قرار دارد و به زودی این نتیجه را اعلام خواهد کرد.
 
سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلل دولت در ارائه لایحه جامع انتخابات و لزوم در دستور کار قرار گرفتن این لایحه با توجه به حواشی اخیر مجلس، اظهار کرد: مبحث انتخابات و قانون آن مدت‌هاست که مطرح شده، شورای نگهبان به اصلاح هر چه سریعتر آن اصرار داشته و همواره بر آن تأکید می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه بعد از آنکه سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد دیگر مانعی برای اصلاح این قانون باقی نمانده است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: البته تلاش‌های خوبی در مجلس صورت گرفت و ما نیز با آن‌ها همکاری تنگاتنگی داریم، اما متأسفانه هنوز چیزی دست ما را نگرفته و اخبار خوبی نیز به گوش نمی‌رسد، لذا امیدواریم دوستان ما در مجلس هر چه سریعتر تلاش کنند تا در فرصت باقی مانده لایحه قانون جامع انتخابات اصلاح شود تا برای انتخابات سال آینده مجلس مشکلی نداشته باشیم.

کخدایی همچنین درباره اظهار نظر اخیر حجت‌السلام انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره CFT، گفت: از ایراداتی که شورای نگهبان نسبت به CFT داشت، مجلس اصلاحاتی را انجام داد و این لایحه اکنون در دستور کار شورای نگهبان قرار دارد و به زودی این نتیجه را اعلام خواهد کرد.

نظر شما