شناسهٔ خبر: 30079345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

15 کارگروه برای بزرگداشت سالگرد انقلاب در مهریز فعالیت دارد

یزد - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهریز گفت: به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هم اکنون 15 کارگروه تخصصی با عضویت مدیران، مردم و تشکل های اجتماعی در این شهرستان مشخص شد و فعالیت های خود را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی متوسل روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان افزود: اهم این کارگروه ها شامل فرهنگی، بانوان، جوانان، روستائیان، روابط عمومی و رسانه ها، اقتصادی و ورزشی است.
وی ادامه داد: رویکرد ستاد بزرگداشت جشن های سالگرد پیروزی انقلاب بر مردمی بودن برنامه هاست و برای انجام آن نسبت به جذب مردم ، به خصوص جوانان و اعضای تشکل های مردم نهاد اقدام شده است.
این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه مراسم امسال به خاطر جشن 40 سالگی انقلاب ، تحریم ها و تهدیدهای دشمنان از اهمیت زیادی برخوردار است و بر همکاری مردم و مسئولان تاکید کرد.
متوسل به برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در 40 سال گذشته به صورت مقایسه ای با قبل از انقلاب و همچنین معرفی خدمات شاخص و نخبگان برتر شهرستان اشاره کرد.
همچنین مسئول روابط عمومی فرمانداری مهریز گفت: انعکاس خدمات 40 ساله نظام در ابعاد مختلف جزو برنامه های محوری ستاد دهه فجر است که در دستور کار قرار دارد.
عباس حکایتی افزود: خبرنگاران با انعکاس درست و به موقع اخبار می توانند در جذب مردم و دمیدن روحیه امید به قشر های مختلف جامعه رسالت تاریخی خود را ایفا کنند.
در این جلسه، خبرنگاران بر بهره گیری از فضای مجازی و رسانه های محلی برای انعکاس خدمات 40 ساله انقلاب در منطقه تاکید کردند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/

نظر شما